zaterdag 23 juni 2018

ByClaire truitje #2

Na mijn eerste ByClaire truitje kocht ik al heel
snel katoen voor een tweede, want het draagt heerlijk!

Het bepalen van de kleur viel nog niet mee.
Zwart zou handig zijn, want dat past goed bij
veel dingen, maar alléén zwart is misschien een 
beetje saai?

En zo werd het zwart met... groen!


De foto's maakte ik toen ik nog niet 
klaar was met haken, maar inmiddels
zit het haakwerk erop en ben ik het truitje
in elkaar aan het zetten.


Misschien kan ik het vanavond al aan 
naar een feestje op een zwart rokje?

Of zou dat te frisjes zijn?
Want jeetje; wat maakt het weer bokkensprongen 
de afgelopen dagen.

Fijn weekend allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra






10 opmerkingen:

  1. Hangt je kast straks toch nog vol met zelfgehaakte kleding. Maar dit truitje is ook wel heeeel leuk. Tja wat was het, de schaapscheerdersdip ofzo. Volgende week hebben ze weer mooi weer beloofd. Lekker zelfgehaakte truitjes weer :) Fijn weekend en veel plezier op het feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige groene kleur! Het staat je vast geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig en idd het weer is op hol. Volgende week over de 30graden las ik . Ik hoop dat ze er naast zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat word vast weer een hele mooie! Enne qua weer pas ik me aan bij jou en knutselpret...... XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie combinatie.
    Voor mij ook liever iets frisser.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er wel lol in hè..
    Maar als het dan ook nog eens zo fijn draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurencombinatie. Dit is duidelijk een fijn shirtje om te haken en te dragen. Ik hoop dat je nog iets warmers mee hebt genomen naar het feest voor als het killer wordt. Het is de laatste dagen echt laagjes-weer. Dan kun je iets extra's aan doen op kille momenten en iets uit doen zodra het warmer is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.