maandag 21 januari 2019

Truientijd

Met dit heerlijke truienweer laat ik jullie
graag de vorderingen van mijn tweede Esja sweater zien.


Het garen met kleurverloop geeft een heel 
ander effect aan de trui. 

Omdat ik eerder een effen Esja gemaakt heb,
vind ik dat hartstikke leuk, maar
ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn voorkeur naar
een effen sweater uitgaat.

Volgende stap is het haken van de mouwen;
deze wil ik iets wijder maken dan bij mijn 

Alleen... is er een een geheim test project
tussendoor gekomen... 
'Jan Suiker te Paard!' zou mijn opa zeggen.
(opa had een hekel aan vloeken en hij
verzon zijn eigen krachttermen, heerlijk!)

Maar goed, wie 'A' zegt, zegt ook 'B' en het
is ook wel weer een hele leuke en spannende test...

Dus... Esja maar weer in de box!

Lieve groetjes,

Sandra





10 opmerkingen:

  1. Oeh, spannend wat dat tussendoor-test-project dan wordt! Grappig dat je opa zulke eigen scheldwoorden verzon, hihi. Die vergeet je nooit weer en gebruik je met een glimlach :)
    Ik vind je trui weer super worden, de eerste vond ik echt ongelooflijk prachtig - de kleur ook - maar deze wordt ook mooi. Geinig hoe de ribbels bovenaan toch eigenlijk allemaal licht uitvallen en de rest overwegend wat donkerder. Heel eigen hoe dat zich vormt met het kleurverlopend garen. Maar we moeten dus nog een tijdje geduld hebben voordat ie af is? Succes met je testproject!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooie trui!
    Een beetje jammer dat je ons zo nieuwsgierig maakt, dat verdienen we toch niet? :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige trui Sandra. Was gaan piepen naar de effen versie van de trui en wat een groot verschil door gewoon ander garen te gebruiken! Maar vind ze beiden super leuk! De trui in wording is voor mij meer de sportievere "look". En ja, maak ons maar weer nieuwsgierig … gggrrrr%*$

    Fijn weekend, liefs Tinne x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, dat is nou jammer dat er een geheim project tussendoor je aandacht opvraagt... Die warme trui zou je eigenlijk snel moeten maken zodat je hem aan kan voordat het weer kwakkelweer wordt...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Esja wordt mooi maar ik ben ook meer fan van effen dus dat snap ik. "Jan suiker te paard" die ga ik onthouden. Geweldig!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk geheel en super mooie kleur Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie trui zeg. Ik kan een beetje rechttoe rechtaan breien, dus ik vind dit echt supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie nu ook pas je eerste trui en die is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al weer ver gevorderd Sandra, jammer dat er wat tussendoor komt.
    Ik blijf het een wondertje vinden een trui HAKEN. Mooi werk San.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij word vast prachtig! En ook nieuwsgierig naar je geheime opdracht. ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.