zaterdag 16 februari 2019

Crochet Between the Lines | Part 3

Yeah! Mijn test-werkzaamheden zitten erop!
Hopelijk kan ik snel laten zien wat ik deze keer
voor Lilla Björn Crochet heb mogen testen.

Na zo'n test is het altijd fijn om weer zonder
druk te kunnen haken. Ik pakte de 'CBTL-sjaal' 
weer op. Inmiddels zijn er weer wat kleurtjes
bij gekomen en ik vind het leuk om de
voortgang te showen!


Volgens mij heb ik nu 7 patroonherhalingen
gehad; nog 7 te gaan. Dat klinkt alsof ik de
helft van het werk erop heb zitten, maar
niets is minder waar. Da's het nadeel van een 
driehoeksjaal die bij het puntje begint en steeds
breder en breder wordt.


Het was erg leuk om buiten foto's te maken
van deze sjaal; hij is erg fotogeniek en het weer...
heeeeerlijk!


Deze crocusjes zeggen eigenlijk alles;


Lente!!! Al is het dat nog niet...
Maar laten we de gedachte vasthouden!

Geniet van het weekend en de zon!

Lieve groetjes,

Sandra






12 opmerkingen:

  1. Inderdaad, testen vind ik zelf een hele uitdaging, om te kunnen zien of alles wel ‘klopt’.
    Maar daarna ben je blij dat het toch goed gegaan is, hé.
    Fijne zonnige dag, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt mooi!
    Het weer is echt heerlijk, volop genieten en het viel nog inmijn vrije week ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk genieten van het onverwacht prachtige weer. De kleuren van de sjaal komen mooi uit als je buiten fotografeert.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Sandra, ja het lijkt wel lente, wij hebben er al ruim 2 uur op zitten.
    Het is genieten nu met dit weer, zie mijn blogpost ben ik nu aan het maken.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat al de goede kant op met je sjaal :) Ja het weer is heerlijk, gewoon genieten en als het nog weer een beetje gaat winteren hebben we dit vast gehad. Dat zullen de krokusjes ook denken ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, dat kleurverloop! Ja, de toeren worden steeds langer...
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is schitterend!Echt ook mijn lievelingskleurtjes...
    Geniet van het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi effect dit patroon!
    Heerlijk en mooi nu buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurcombinatie. En buiten is het echt heerlijk!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die van jou word ook zo mooi! Ik draag hem met veel plezier en er word vaak iets over gezegd. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.