zaterdag 23 februari 2019

Huldra love - Tadaaa!

Yesss! Het nieuwe patroon is officieel gelanceerd gisteren,
dus ik mag nu als tester eeeeiiiindelijk laten zien waar
ik de afgelopen weken aan gewerkt heb:


Daar sta ik dan trots te wezen in het park,
terwijl Manlief foto's maakt.

'Schat, je hebt je zonnebril nog op!'
Huh, wat???


Oh jaaa!


Tatsiana did it again!
Na de Esja sweater nu dit heerlijke
'top down' patroon.

Ik blijf het zeggen;
ik had nooit gedacht ooit zoiets moois te
kunnen háken!

En 'top down' haken is fantastisch, want je kunt bijna
per toer je sweater op maat maken.

De Huldra is wat meer 'oversized' ontworpen dan
de Esja. Al haakte ik hem wat minder oversized,
omdat ik best strak haak. Ik had een dikkere
haaknaald kunnen nemen, maar vind het eigenlijk
wel prima zo.

Ik haakte mijn Huldra met Scheepjes Our Tribe,
maar ooooowww.... hij is ook fantastisch mooi
als zomer-versie in Whirl met korte mouwen!
Kijk maar eens hier.

Mijn vingers jeuken...
Zeker omdat het nu ook zo'n lekker
weer is. Vandaag draag ik mijn Huldra en
buiten doe ik er gewoon een bodywarmer
overheen, dan waait  het er niet
dwars doorheen.


Het maken van deze foto's in het park
was deze keer iets minder relaxt; we
hadden Guinness meegenomen en de één
of andere onverlaat had zijn pitbull los gelaten...
Waarom??? Honden mogen daar niet los
lopen en voordat je het weet stel je je
hondenras weer in een kwader daglicht.
Domme mensen...

Maar gelukkig is er niets gebeurd,
al deed Guinness de Boef zijn best om 
oogcontact te zoeken en de boel een
beetje te provoceren (het blijft een 
mannetje, ondanks zijn castratie!)

Mocht je meer willen weten over mijn Huldra;
binnenkort zet ik op mijn Ravelry pagina
de details over gebruikte hoeveelheid garen enz.

Fijn weekend!

Lieve groetjes,

Sandra






12 opmerkingen:

  1. absolutely beautiful piece of work! it looks not only cosy, but comfy as well and fits perfectly under arms.
    I have to add this pattern to my list :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige trui! En hij staat je zo goed, ik zou zoiets nooit aan moeten doen...
    Echt eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch! Leuk dat je mocht proef haken en dat het zo'n goed patroon blijkt te zijn!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig wat een mooitje! En wat naar nou die loslopende pittbulls ik kan er echt gruwelijk naar van worden....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige trui! Hij staat je schitterend, zeker met het zonnetje er ook nog bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjee zeg, wat een prachtige trui weer!! En mooie foto's (heerlijk die zon hè) Dit moet weer een super patroon zijn, eentje om op te slaan en er een keer mooi garen voor aan te schaffen. Net als de Esja staat ie op mijn lijstje om ooit een keer te maken!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag je trui al op IG voorbijkomen, erg mooi geworden! Bijna jammer dat het nu zo';n mooi weer is, haha. Oeps die arme Guiness, gelukkig is er niks gebeurd. Hij heeft pech genoeg gehad al!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. knap gedaanen wat staat ie je mooi leuke foto's :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weerom prachtig gedaan. Ik weet alleen niet wanneer je dit allemaal doet.
    groetjes,
    Ymme

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo knap gehaakt, zeg! Heel mooi Sandra.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Sandra, heel erg mooi gemaakt.
    Knap hoor en dan ook nog haken.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.