vrijdag 24 april 2020

Brioche Lane Sweater | Tadaa!

Tadaa! Weer een prachtig truitje mogen testhaken
voor Lilla Björn Crochet; de Brioche Lane Sweater!
Het truitje is ontworpen als oversized 'cropped' sweater
met wat strakkere mouwtjes.

Ik haakte het truitje wat langer dan het patroon voorschrijft.
Zo'n 'cropped' truitje zou er bij mij echt raar uitzien,
al is zo'n kort truitje nu wel heel modern.
 😜


Net zoals het paarse vest (Copenhagen cardigan)
heeft ook dit truitje raglan mouwen en ik moet
zeggen; dit is echt knap ontworpen door Tatsiana
en het zit heerlijk!


Het was voor mij de eerste keer dat ik haakte met
Scheepjes Bamboo Soft en dat is goed bevallen.
Het draagt ook echt plezierig.


Is dit een beginnersproject? Hmmm... dat misschien niet
of je moet heel avontuurlijk zijn.

Heb je al het nodige gehaakt en wil je je een keer
aan een kledingstuk wagen, dan is dit patroon een aanrader.
Het lijkt echt moeilijker dan het is. Start alleen niet met
het eerst lezen van het patroon; dan raak je in paniek!
Rustig de instructies lezen, proeflapje maken, maat
kiezen en dan stap voor stap het patroon volgen.

Bovendien kun je via de Facebook groep van Lilla Björn altijd 
vragen stellen als je er niet uitkomt.

Op mijn Ravelry pagina kun je nog wat meer details vinden.

Een heerlijk weekend gewenst!

Lieve groetjes,

Sandra





12 opmerkingen:

  1. Wat mooi en de kleur staat je erg goed ,volgens mij ga je het veel dragen ook een fijn weekend gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk truitje. Ik zou het niet aandurven om te maken, maar jij draait er je hand niet voor om, lijkt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superdepuper wat een beauty is dit weer geworden staat je mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi truitje! De kleur staat je ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor. Het ziet er wel tamelijk ingewikkeld uit hoor. Pff. Het is nu wel weer om het te dragen. Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het staat je super, echt mooi :)
    Knap hoor, het lijkt me wel heel leuk om een kledingstuk te haken, maar ik denk dat ik dan maar eerst met iets eenvoudigs begin :)
    Ook mooie foto's zo met het zonnetje, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh! such a beautiful work and suits you perfectly!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Sandra. De blauwe kleur staat je echt heel goed.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een mooi truitje, prachtig patroon ja en natuurlijk mooi gemaakt door jou.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staat dit truitje je leuk! En ook de kleur flatteert je, maar volgens mij kun jij veel hebben qua kleur...
    Ik ken het garen niet, maar bamboe soft klinkt wel prettig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Patroon geslaagd. Lekker gehaakt en een echte aanwinst voor je kledingkast. Het staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.