vrijdag 29 mei 2020

Tekenen met Kaira - dag 22 t/m 30

De laatste tekeningen van de tekenchallenge van 
Kaira en mij. Het is weer een bont geheel!

Dag 22; een aliën! 


Dag 23; de wereld door de ogen van een mier



 Mijn mier zag een tennisbal en die van Kaira de zon!

Dag 24; je slaapkamer



Dag 25; de binnenkant van je lichaam


Ik maakte me er snel vanaf, maar Kaira ging
er vól mee aan de slag!

Dag 26; je lievelingseten


Lasagne en pizza; we houden allebei van Italiaans eten!

Dag 27; je favoriete stripfiguur



 We kozen allebei niet voor de meest bekende figuren. 
Ik ging voor Totoro en Kaira koos voor de Penny.
Een echt paardenmeisje!

Dag 28; je lievelingssnoep



Mmmmm....

Dag 29; een oceaan met dieren


Dag 30; jezelf in de toekomst



Ik ging voor een dikke knuffel na de Corona ellende
en Kaira voor een mega knuffel met Udo!
🐎

Jammer dat het voorbij is, maar zoals ik al eerder zei;
misschien maken we in de toekomst een 
eigen tekenchallenge.

Fijn weekend!

Lieve groetjes,

Sandra






9 opmerkingen:

  1. Wederom geweldige tekeningen. Ik zou er een boekje van maken.
    Ook mooi om te bewaren wat de corona tijd met je doet.
    En het is nog niet voorbij, misschien kunnen jullie nog even doorgaan. Nu moet het toch wat positiever worden ben wel benieuwd hoe jullie dat in een tekening verwerken.
    Maar Kaira en Sandra geweldig gedaan, ik ben trots op jullie.
    Liefs Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie hebben jullie getekend. Fijn dat wij mee mochten kijken. Er komt vast wel weer een nieuwe uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra vooral de laatste tekening een dikke knuffel voor iedereen waar van je houd o wat mis ik die om te geven (vooral aan de kleinkinderen ) of te ontvangen fijn pinkster weekend voor jou en je man en aan guinness gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige tekeningen. Merk je dat naarmate de dagen vorderen je creativiteit meer loskomt? Zeker voor herhaling vatbaar. De binnenkant van je lichaam laat wel zien dat je wellicht een beetje teveel in je hoofd zit 😁. En je eigen sprei op je bed maakt de tekening helemaal af. Ik hoop dat de knuffel er zo snel mogelijk weer van zal komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tekentalent komt hier voorbij zeg. Heel goed gelukt en het heeft jullie lekker bezig gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave tekeningen en wat een leuke challenge. De knuffel op het eind roept de zin op om alle mensen om me heen weer te knuffelen. Ik ben benieuwd naar jullie eigen challenge.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge. Tenminste als je kan tekenen. En dat kan ik echt niet. Mooi wat jullie allebei maakten van de onderwerpen. Duidelijk talent!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.