donderdag 19 november 2020

Bloemenmandala deken | Tadaa!

 De bloemenmandala deken is klaar!

In het begin wist ik het nog niet zeker, want
er was nog garen genoeg om hem groter te laten groeien,
maar Manlief heeft me overtuigd;
hij is groot genoeg zo!

En Guinness denkt er precies hetzelfde over...


Eigenlijk had ik gisteren foto's willen maken,
het zonnetje scheen zo vriendelijk!
Maar het liep ineens allemaal anders.

En vandaag? Vandaag is het weer een beetje
zoals mijn gemoed; héél wisselvallig.

Dus geen 'perfecte' foto's, maar de deken 
is een plaatje:


Zoals ik al eerder vertelde is de deken een combinatie
van verschillende patronen van Lilla Björn:

Op Ravelry zie je bij de aantekeningen van Laura (Taemombo
hoe de koppeling gemaakt wordt tussen de mandala en de
'Sunny border'. Als je het zo leest, lijkt het totale abracadabra,
maar geloof me; als je ermee aan de slag gaat, wordt het duidelijker.

Het garen dat ik gebruikt heb is het heerlijk zachte 
Schachenmayr 'Soft & Easy Color'. 

Het was een heel karwei, maar het resultaat mag er zijn!

Lieve groetjes,

Sandra






11 opmerkingen:

  1. Oh, wat een plaatje! 😍
    Ja, Guiness, jij ook hoor 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie mooi geworden. Fijn dat hij klaar is, dan kun je weer iets nieuw gaan starten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woowie, prachtig! En wat kleurt Guinness er goed bij, hihi. Heel mooi gedaan. Hoe groot is ie nu geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!❤️ Ook namens Guinness hihihi!
      Hij is ongeveer 140 x 140 cm. geworden.

      Verwijderen
  4. Een ware topper !!!!! en dat je doggie er net zo over denkt is wel heel duidelijk. Hier gaat het vaak net zo wil je een foto maken ligt er ineens een hond voor je voeten :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig Guinness kleed. Misschien is ie daar niet voor bedoeld maar ze lijken voor elkaar gemaakt. In dat geval is ie van een perfect formaat. Vandaag schijnt hier een voorzichtig zonnetje, ik hoop bij jouw gemoed ook 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het resultaat mag er absoluut zijn. Wat een beauty! Ik zag hem al op instagram voorbij komen. Op naar het volgende project.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi gemaakt Sandra, hij is super mooi.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.