zondag 29 november 2020

Not a Christmas CAL - 2. Tapestry Blanket Coaster

 Precies een week geleden liet ik jullie
het resultaat zien van het eerste deel van de
nieuwste 'CAL' (Crochet A Long) van Lilla Björn's 
Crochet World en nu is het tijd voor deel twee:

De onderzetter, gehaakt met de 'tapestry' techniek.


In deze kleuren is de onderzetter heel 'kerstig',
maar als je andere kleuren (twee of meer) gebruikt,
krijg je weer een heel ander effect.
Kijk maar eens hier!

Ik moet zeggen... Tapestry in de rondte haken
vind ik leuk, maar vlakke stukken haken in de
tapestry techniek? Hmmm... nee. Wij worden geen
vriendjes. Dus het blijft bij deze ene,
maar het was erg leuk om het te mogen testen.
😄

Ik ga eens kijken wat Max ervan bakt in Bahrein.
Met een haakwerkje erbij natuurlijk!
Fijne zondag nog!

Lieve groetjes,

Sandra





11 opmerkingen:

  1. Leuk, zo, maar inderdaad, je moet wel veel draadjes afhechten zeker, als je dit vlak haakt?
    En nu start de F1 pas echt weer, wat een crash zeg!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, in dit geval zijn de draadjes meteen franje, dus dat is fijn!
      En inderdaad... wát een crash... kippenvel en heel lang geen steek kunnen haken. Gelukkig is het goed afgelopen!😇
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  2. Kijk jij naar Max? Geweldig...(had ik nou niet gedacht)
    Ik niet maar kreeg via Lief mee dat er een schrikbarende crash was brrr
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem leuk, zou ook mooi zijn in donker- en lichtblauw, of -groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, met franjes, dat is nog wel slim. Ik ben ook geen fan van tapestry op deze manier, maar het is een hele leuke onderzetter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook niks voor mij vrees ik. De bollen vind ik trouwens vele leuker. Hopelijk is het derde weer meer jouw ding! Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi die onderzetter echt kerst, maar deze techniek laat ik ook aan mij voorbij gaan en die crash verschrikkelijk maar hij is er met vele engeltjes op zijn schouder heel goed er van af gekomen pff gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wel heel mooi ,soms ligt het je heel niet , dat heeft iedereen wel eens .

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.