donderdag 3 december 2020

Beroemd in heel de wereld en omstreken!

 OK, ok, de titel van deze blogpost is misschien
wat overdreven, maar ik moest aan deze uitspraak
denken toen ik deze blogpost ging schrijven.

Ik dacht dat het een uitspraak van Bassie was. 
(Je weet wel, die van Adriaan)
😆
Maar Google bood deze keer geen opheldering.
Misschien is Google te jong?
Aan het alternatief (dat ik gewoon een oud mutsje aan het worden ben) wil ik nog even niet denken.

Als iemand het antwoord weet, hoor ik het graag!

Maar goed. Beroemd, ahum!

Guinness, de muisjes en ik doen ons best om beroemd te worden!
Finny, Mac en ik staan met een interview in de lokale huiskrant 'Thuis in'.
🌟Trots!🌟


Op mijn website vind je meer informatie en een link naar
het hele artikel, mocht je het leuk vinden om te lezen.
Klik hier voor de link.

En Guinness? Die is gewoon manager geworden, echt waar!
Kijk maar:


Vergeleken met sommige andere managers, staat Guinness
er uitermate intelligent en gedistingeerd op, al zeg ik
het zelf. Je bent een trotse hondenmama of je bent het niet hè?
😄

Neem gerust een kijkje op de website van Notzohot;
Guinness heeft hem 200% goedgekeurd. 
Vooral deze pagina (waarom ben ik niet verbaasd): klikkerdieklik.

Guinness heeft zijn eerste kritiek als manager al geuit.
Oh nee, ik mag geen 'kritiek' zeggen. 
'Feedback' heet dat tegenwoordig. Met de nadruk op FEEDback!

Guinness is minder blij met het model dat de snacks toont.
Guinness zegt dat hij het beter kan. 
Het enthousiasme moet van het scherm spatten!
Meer vaVOEM en kaBAM!

Yep. Vast. Dat gaat Notzohot véél snackjes kosten...
Succes met Guinness als manager, Notzohot!
Of moet ik 'sterkte' zeggen?


Vrolijke groetjes,

Sandra






7 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra ,wat gaaf dat artikel in de krant en guinness als foto model en manager helemaal top ,en hebben de muizen nu ook veel aandacht? En buikpijn ?
    Gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi sandra wat gaaf dat krantenartikel en guinness als fotomodel en manager cool,hoe gaat het nu met de muizen hebben ze al sterallures? En buikpuin?
    Tja het zijn echte beroemdheden haha
    Succes verder en ik ben een grijze muts
    Gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stukje in de krant, mét mooie foto van jou in je prachtige trui! Hopelijk zorgt het weer voor meer boek- bestellingen en misschien blog-volgers.
    Wat geinig dat Guinness manager is geworden :) Hij staat er elegant bij met z'n strik om.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I keep my fingers crossed for the success of you book! I hope you remember about extra cheese for Finny & Mac ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent/ wordt Echt Wereldberoemd. Leuk, al die aandacht voor al het moois wat je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie zijn echt wel goed op weg om heel beroemd te worden!!! Eerst een boek, nu de krant, het volgende is TV!!!!! En Guinness die zal het allemaal wel in goede banen leiden, hij heeft er talent voor!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.