donderdag 17 december 2020

The Up Earlier Hat | Giveaway!

 Het is al lang geleden dat ik een giveaway
heb georganiseerd en om héél veel verschillende
redenen is dit de perfecte tijd om cadeautjes
te geven.
 
Een cadeautje als hart onder de riem,
blijmaker,
verwarmer, 
lichtbrenger...

Vandaar; giveaway tijd!

Nou brengt mijn cadeautje voor (één van)
jullie geen licht (of je moet hem in brand steken),
😅
maar hij houdt je wel warm!


En maakt je blij!
Zeker als je oren eraf vriezen zonder muts.


Hij is een beetje ondeugend.
Hij kriebelt niet.
En is unisex!

Voor mijn Retro Hoofd is hij net iets te groot,
maar ik heb hem deze keer uit hygiënisch
oogpunt maar niet zelf opgezet.

Niet dat ik beestjes heb hoor.
Of eigenlijk wel... Guinness!!
😂


Het is de 'Up Earlier Hat' van 
Martin Up North in de 'double brim version'.
Oftewel; de hoofdband is dubbel gehaakt en 
dus extra warm!

OK....
Wil jij deze stoere, warme muts hebben?
Voor jezelf of iemand anders, maakt niet uit.

Laat een reactie achter onder deze post.
Een motivatie voor wie je hem graag wil hebben en 
waarom hoeft niet, maar vind ik wel gezellig.
😊
Reageren kan tot en met zondag 20 december 2020
(mooie datum!)

Maandag de 21e of dinsdag de 22e krijgt de
gelukkige winnaar bericht en plaats ik de uitslag
hier op mijn blog.

Delen is lief, maar hoeft niet.

Succes!

Lieve groetjes,

Sandra






9 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra, het is eventjes geleden dat ik hier op bezoek was. Ik heb heel wat berichtjes gemist maar wat voor moois heb je allemaal gemaakt. En nu ook waar deze fantastisch mooie muts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke muts. Daar heb ik zeker belangstelling voor. Ik ben een echte koukleum en iedere dag wandelen is voor mij nu al koukleumen. . Dus zet ik een mutsje van de Hema op, maar ik zoek iets warmers. Zoiets als deze leuke muts in mijn lievelingskleur.
    Dan wordt het wandelen voor mij een stuk prettiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra graag doe ik mee,alleen niet voor mij ben er iets te oud voor haha maar voor mijn kleindochter die mijn steun en toeverlaat is in deze rare tijd
    Veel groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra, wat leuk dat je de muts weg wilt geven. Ik waag een gokje, altijd fijn in de winter aangezien ik altijd alles op de fiets doe. En dan hoef ik hem zelf niet te maken waardoor ik weer tijd over heb om 1 van de 99 andere dingen van mijn wil-ik-nog-maken-lijstje te maken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief gebaar (hartverwarmend) en wat een leuke muts (oor- en hoofd-verwarmend). Daar ga je zeker iemand heel blij mee maken!
    Mij niet hoor, ik brei zelf veel te graag, en gun hem van harte aan iemand die hem goed kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel mooi Sandra, inderdaad een heel lief gebaar.
    Ik zou hem wel willen hebben, maar als hij jou al aan de grote kant is past hij mij ook niet, jammer genoeg.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve San, ik gun hem onze Iris ter inspiratie en voor de koude dsgen.
    Lurfs
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hupla ik ben te laat maar eigenlijk wou ik niet meedingen. Niet dat ik de muts niet mooi vind. Hij is prachtig maar ik won al eens een giveaway bij jou dus nu laat ik het aan een andere gelukzak. Fijne feestweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe muts van een fijne kleur! Ik zie je give away te laat maar ik vrees dat hij voor mij ook te groot is. Ik heb maar een klein koppie. Heel leuk.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.