zaterdag 12 december 2020

Not a Christmas CAL - 4. Mug Wrap

 Zin in warme chocolademelk? Ikke wel!
En dan uit een mok met een chique jasje?
Perfect toch?


Dit is al weer het laatste deel van de 'Not a Christmas Mystery CAL'
van Lilla Björn's Crochet World.

Het 'mokjasje' is gemaakt met één van mijn favoriete technieken;
'mosaic crochet', dus hij vloog van mijn haaknaald af!

Mocht je hem willen maken dan adviseer ik een mok
uit te zoeken die zo recht mogelijk is, dan 
blijft het jasje het mooiste zitten.

Zo... verder geen lange verhalen, want ik wil 
weg achter de pc. Ik ben op een oenige manier
in slaap gevallen eergisteren, waardoor mijn nek in
de kreukels zit. 
😖
Hopelijk is het leed snel geleden.

Fijn weekend!

Lieve groetjes,
Sandra


PS: Houd mijn blog in de gaten, want 
er zit een giveaway aan te komen, joehoeeee!!
🎈



13 opmerkingen:

  1. Leuk jasje, handig dat er geen mouwen aan hoeven.
    Sterkte met je nek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jee, balen van je nek! Hopelijk gaat ie gauw weer een beetje uit de kreukels...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps sandra oppassen en rust dit weekend maar lekker uit ,morgen autoraces goed om onderuit op de bank met man en guinness te kijken
    Gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie leuk geworden. Zo krijg je toch lekker warme handen, maar niet té warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoesje, in deze techniek.
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen heb je gemaakt met de CAL! Hopelijk ben je snel van je nekpijn verlost, goed warm houden, sjaal aandoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en praktisch. Hopelijk je nek al wat beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig jasje voor de mok. Ik ben alleen altijd bang bij dit soort dingen dat ik bijvoorbeeld chocolade melk op het jasje mors en dat vind ik dan weer zonde.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.