donderdag 14 januari 2021

Finny & Mac op de kaart

Finny & Mac staan op de kaart!

En dan bedoel ik; letterlijk op de kaart, want de 
muizenneefjes hebben hun eigen ansichtkaarten.

Whoop whoop!


Mocht je het leuk vinden; deze ansichtkaarten zijn
als set te koop. Meer informatie kun je vinden op mijn 
website (klik hier).

Wat je sinds kort ook terug kunt vinden op mijn website:
'De kleine avonturen van Finny & Mac'.

Het zijn korte verhaaltjes, zoals ze vroeger ook 
hier op het blog te vinden waren.

De link naar de korte verhaaltjes vind je hier.
 
Lieve groetjes en een muisachtig dikke knuffel
van Finny & Mac!

Sandra

9 opmerkingen:

  1. En die verhaaltjes zijn zó leuk, ik miste ze hier echt.
    Leuk, die ansichtkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb genoten van de korte verhaaltjes, want ik miste ze ook al op je blog. Ze zullen wel erg trots zijn met hun eigen kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LEUK!!! ik ga even op je andere website kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze gewwwweeeelllldig :) De eerste kaart is al onderweg, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de kaarten besteld en inmiddels al verstuurd. Ze zijn erg leuk, dus ik hoop dat je veel pakjes verkoopt..
    Op mijn blog heb ik een linkje geplaatst.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb de kaarten besteld en gelijk ook het prachtige boek! Echt genieten en de moeite waard om te kopen, ook voor jezelf :-)
    Groetjes,
    Floor de muizengek

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.