maandag 7 juni 2021

Vilia Mosaic Sweater met Puppy Vertraging

 Op 28 mei is het patroon van de Vilia Mosaic Sweater
van Lilla Björn uitgekomen!

Ik heb meegeholpen met het testen van het patroon,
maar helaas heb ik de test niet helemaal af kunnen maken.
Mijn Vilia sweater is dus nog niet af...

Dat heeft alles te maken met het kleine
Toryn Monstertje!
Jonge hondjes moeten leren dat ze niet overal
hun tandjes in kunnen zetten en dat is makkelijker
gezegd dan gedaan...

Heel soms lukte het om met Toryn naast
me, lekker een stukje te haken:


Maar verder dan dit was ik nog niet
toen het patroon uitkwam:


Al begint het ergens op te lijken!
Ik ben heel benieuwd hoe deze sweater me straks
zal passen. Op de website van Lilla Björn vind je foto's
van mijn collega-testers en van Tatsiana zelf natuurlijk!

Zoals altijd is het weer een knap patroon en
ik blijf het super leuk vinden om zelf kledingstukken 
te haken.

En haken naast Toryn gaat elke dag beter.
Kijk maar:


💤😴💤

Een fijne, zonnige week gewenst!

Lieve groetjes,

Sandra







9 opmerkingen:

  1. Oh, ik ben helemaal wèg van die techniek! Wat ontzettend mooi.
    Ja, haken (of breien) met een jong beestje gaat niet altijd van een leien dakje. Alles wat beweegt is heel aantrekkelijk...
    Super leuke foto van jullie saampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, op die foto ziet hij er heel lief en braaf uit :-)
    Geduld en uiteindelijk wordt het vast een superbraaf hondje.
    Je sweater is nog niet af maar ziet er nu al leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat wordt weer een prachtige trui.
    Ik snap er niets van, zo'n lief rustig hondje: 2 foto's van hem en op allebei ligt hij lief te slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgend jaar is het een volleerde pup, zolang moet je zeker alert blijven op rare dingen, maar wat is het een schatje ik lees met plezier je ig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, zo’n jonge hond. Kost wel even tijd om hem een beetje te laten wennen bij jullie, maar volgens mij komt het wel goed. En dat mooie haakwerk komt zeker wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit wordt een prachtige sweater, je koos mooie kleuren. En een nieuwe hond in huis vraagt nu eenmaal aandacht en tijd om opgevoed te worden, maar dat komt zeker en vast in orde, jullie hebben meer dan ervaring genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een jonge hond vraagt wat aan elkaar aanpassen van baasje en hond. De trui wordt prachtig ook al duurt het iets langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha,ha ik zie de foto's op IG voorbij komen, wat een boefje, maar wel een leuk en lief boefje :) Je trui gaat vast en zeker ook mooi worden, alleen duurt het nu iets langer, maar het komt goed.
    Van jullie deugniet genieten is ook belangrijk :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.