zondag 6 maart 2022

Een maand overgeslagen

 Oh jee... En zo sla ik ineens een maand over met bloggen!
(bedankt voor je reminder Lizette 💗)

Genoeg verhaaltjes in mijn hoofd (teveel zelfs),
maar de woorden lijken te verdampen voordat ze
door mij opgeschreven/getikt worden.

Teveel stoorzenders denk ik;
een nieuw project op het werk (mijn ziekenhuis-werk, 
helaas niet mijn schrijf-werk), schone papa die alwéér
in het ziekenhuis ligt, onze maffe wereld en
mijn drukke hoofd dat soms niet tot rust wil komen.

Een lieve stoorzender is deze meneer:


Toryn is al weer 1 jaar geworden vorige maand!
Soms kunnen we hem wel achter het behang
plakken, maar tegelijkertijd maakt hij ons
elke dag aan het lachen en zorgt hij ervoor dat
we héél veel wandelen 😅


Het is een echte vent aan het worden eh...
nou ja, gespierde spijker. Echt een puber.


Hoe hij ons aan het lachen maakt?
Zo bijvoorbeeld:




Niet één, maar twee handen vol!

En nee, de Montana deken (die je op de foto ziet hierboven)
is nog steeds niet klaar. Man man man, wat een klus!
Ik nader de 2 meter (bij 1,60 m) en heb nog ca. 30 toeren
te gaan voordat ik met de rand kan starten.

Hij wordt wel prachtig (als Toryn hem niet opeet) 😅

Geniet nog van je zondag en alvast een fijne week!
Ik probeer weer wat vaker te bloggen 😉

Lieve groetjes,

Sandra







7 opmerkingen:

  1. Leuk om van je te horen én heel herkenbaar, een dag, wat een week is niets en de hoeveel dingen er op je pad komen, onvoorstelbaar! Tja, dan is ook een maand zo om :) Wat een boefje is het toch, die Toryn, maar wel een lief boefje, die foto's smelt, smelt daar kun je moeilijk boos op blijven! Wat fijn dat je al zover met je deken bent, 3/4 is klaar en de rest komt ook wel. Ik hoop dat schoonpapa snel opknapt en het ziekenhuis weer kan verlaten. Succes met alles en pas goed op elkaar :-) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, daar ben je weer. Met een gezellig stukje. Toryn is een boef, maar dat is ook wel gezellig, toch? En je deken wordt heel mooi. Nog even doorzetten en dan kunnen we hem bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi sandra ,ja drukte in je hoofd ,hoe waar zeker nu, en Toryn alweer een jaar en dat boefje is toch een wel een schatje en geniet er van en beterschap met schoonpapa en haak ze hij is nu al mooi groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haihai! Fijn om weer een berichtje van je te lezen. Wel verdrietig dat je schoonvader weer in het ziekenhuis verblijft... Beterschap gewenst voor hem!
    Hihi, ik moest lachen om de 'gespierde spijker' :D wat een mooiere is het toch en ik kan me goed voorstellen dat je hem soms achter het behang kunt plakken maar toch ook zoveel lol hebt. Hier net zo bij mijn 3 poezels... Succes met de laatste loodjes van je deken! Het wordt een flinke, maar ook weer erg mooi. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn om weer wat van je te lezen. Tsja de tijd glipt soms zo tussen onze vingers door. Je deken wordt werkelijk prachtig (afblijven Toryn!). Als je hem nu "even" afmaakt, heb je een mooi onderwerp om over te bloggen 😆
    Beterschap voor je schoonvader.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat er weer een blogbericht van je is! Voor ons allemaal wel heel herkenbaar dat de tijd vliegt. Gelukkig hebben we ook nog Instagram..
    Toryn is een boef, maar wat is het toch gezellig om een huisdier te hebben. Haak die deken maar snel af, want dat wordt een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.