maandag 14 maart 2022

Zig Zag Top uit 'A Sea Story' | Tadaa!

Oef... Dit heb ik lang geheim moeten houden.
Dat is het nadeel van patroon testen.

In juli/begin augustus 2020 heb ik het patroon voor dit truitje 
van Tatsiana getest. Het lijkt een eeuwigheid geleden.
Natuurlijk heb ik hem al wel gedragen hoor, maar nu 
mag ik hem ook showen op het www.

Vol trots presenteer ik jullie mijn Zig Zag truitje.
Met Guinness naast me op de (tuin)bank gehaakt 
en nu samen met Toryn op de foto:


Met dank aan Manlief voor de foto's!

Het truitje is gehaakt met Scheepjes Woolly Whirl en Whirlette.
Toen we de foto's maakten was de long sleeve eronder écht nodig,
maar als de temperaturen blijven stijgen hoeft dat natuurlijk niet meer.


Het prachtige patroon staat in het boek van 
Tatsiana van Lilla Björn Crochet met de titel;
'A Sea Story'.


Als je hier klikt, kun je zien welke patronen
nog meer in het boek staan. Echt een aanrader!


Even een zijsprongetje;
ik moet erg lachen als ik naar de foto hierboven kijk. 
De foto's zijn vóór de februaristormen gemaakt.

Gisteren hebben we daar ook gewandeld en 
het water staat inmiddels zo hoog, dat mijn 
bergschoenen vol gelopen zouden zijn als ik
daar gisteren had gestaan.

Prima voor het ven en de watervogels natuurlijk!

Nog een laatste foto uit het koude bos:


En daarna ging de winterjas weer aan!
😁

Op mijn Ravelry pagina vind je meer details.

Een fijne week gewenst!

Lieve groetjes,

Sandra








9 opmerkingen:

  1. Tjonge, dat moest je lang stil houden zeg! Heel erg leuk, staat je erg goed. En zo zijn beide honden via dit truitje een beetje met elkaar verbonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig wat een beauty daar zal je veel plezier van hebben en ik kijk nog even verder op de links

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, hij zit je als gegoten en staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, weer zo'n prachtig kledingstuk gehaakt! Tof patroon zeg, en het staat je mooi.
    Groetjes Lizette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel mooi!!! Staat je prachtig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, echt prachtig!! Je ziet op de laatste foto goed dat het koud is :)
    De kleuren vind ik ook prachtig, misschien ook iets voor mij, in de toekomst :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sandra
    Wat een prachtige trui.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie trui! Ik dacht eerst dat hij gebreid was, maar je hebt hem gehaakt. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.