zondag 22 mei 2022

Spring Whispers Pillow | Tadaa!

 Er zijn hier de laatste tijd een aantal kussens
ten prooi gevallen aan het 'kussenmonster'.
Ik noem verder geen namen...
🐕

Enfin, een extra reden om met enthousiasme
het patroon te testen voor het 'Spring Whispers' kussen!


Kijk 'm eens stralen in het zonnetje!
Ik gebruikte lekker dik garen en naald 5,5.
Resultaat; véél structuur!

Voor de achterkant gebruikte ik een andere
kleurencombinatie;


Hier vind je wat meer details over
het garen dat ik gebruikte e.d.

Bij het patroon hoort ook een rand, maar die 
maakte ik niet, want ik had precies genoeg kussen-
vulling voor deze afmetingen (ca. 35x35 cm.)

Ik zal er geen doekjes om winden;
dit was een complex patroon om te testen.
Maar daar moet je je niet door af laten
schrikken; de versie die ik testte is inmiddels
(natuurlijk) verbeterd door de input van de testers.
En; ik testte zonder de fotoinstructies.
Mét foto's is het een heel ander verhaal.

Dit patroon is overigens onderdeel van het
patroon voor een prachtig deken;
de 'Spring Whispers' deken. Kijk maar eens hier
Een hele uitdaging, maar man... het is ook een 
waar kunstwerk!

Ik weet nog steeds niet welke versie ik het mooiste
vind; die met de witte achtergrond of de prachtige bonte
met zwarte achtergrond...

Drie keer raden waar mijn mooie kussen nu ligt...
Op tafel!
Ver weg van hapgrage bekjes...

Fijne zondag!

Lieve groetjes,

Sandra






1 opmerking:

  1. Heel mooi Sandra! Hoe kan Toryn daar nu zijn tanden in zetten? Zou echt zonde zijn als deze stuk gaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.