zaterdag 20 mei 2023

Embossed Daisy | Tadaa!

 Even de stilte op Beautiful Boardwalk verbreken,
ook al heb ik het een beetje druk (en dat merk je denk ik
ook aan deze post, sorry!)
😄
Ik testte een mandalapatroon voor Tatsiana van Lilla Björn Crochet.


Een fijn ‘tussendoor project’. Niet te moeilijk,
korte herhalingen, gewoon een ontspannen werkje!
Toryn keurde hem ook goed:


Toen kort daarna de vraag kwam of ik ook de vierkante
versie wilde testen, was het antwoord niet moeilijk; ja!

Ik besloot deze dubbel te haken, zodat ik er een 
kussen van kon maken:


Een kussen met een verschillende voor- en achterkant.


Met een gemêleerd garen van Stylecraft; 
‘Stylecraft Life DK Nepp shades’.


Ik heb een klein beetje spijt dat ik de kussenvulling
geen ander stoffen hoesje heb gegeven,
omdat het haakwerk niet helemaal dicht is.
Volgende keer beter.


Voor de blogpost van Tatsiana met informatie 
over dit patroon, klik hier.
Voor mijn Ravelry post met meer informatie
hoe ik bijvoorbeeld het vierkant wat vergrootte;
klik hier.

Geniet van het mooie weer, hopelijk hebben 
jullie wat minder (of geen) last van 
hooikoorts zoals ik!
😅

Lieve groetjes,

Sandra







4 opmerkingen:

  1. Heel mooie projecten, vooral de vierkant, die is erg leuk voor een kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad hele fraaie projecten. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de vierkante. Ik weet nooit zo goed wat ik met rond aan moet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi, ik heb ook al heel lang geen post geplaatst.
    Ik zeg zojuist ( 15 minuten geleden) ik ga weer eens foto's maken.
    Het wordt tijd voor een nieuwe blogspot 😉
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.