maandag 29 januari 2024

Winter voelt als lente

 Er zat nog wat vorst in de lucht afgelopen weekend.


Ik kon in de vroege zondagochtend nog mooie rijm- en ijsfoto’s maken.


Later op de zondag voelde het steeds meer als lente, ik had ook 
het idee dat de vogels hun repertoire al aan het wijzigen zijn. 
Genieten!

Ik weet het… niet te vroeg juichen, de lente is nog ver weg;
de winter kan nog hele gekke bokkensprongen gaan maken.
Vorig jaar sneeuwde het begin maart nog!

Maar het moet ook niet te snel té warm worden,
want ik heb eindelijk het kerstcadeau af. Je weet wel; de sjaal 
die op tijd klaar had kunnen zijn voor de kerst, maar op het
laatste moment toch uitgetrokken moest worden.
Zoals Akkelien van de Breimeisjes schreef;
een gevalletje ‘twee keer lol van dezelfde wol’!
😅

Ik wil er niet teveel van laten zien, want  de sjaal is nog
onderweg, maar hieronder een foto van Toryn met 
een stukje van de achterkant van de sjaal:


Ik denk dat Toryn de sjaal nu al mist.
De volgende keer laat ik meer foto’s zien.

Geniet van het zachte en (als het goed is redelijk) droge 
weer deze week!

Lieve groetjes,

Sandra






5 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Zulke plaatjes kregen wij hier niet te zie , terwijl de wind de gevoelstemperatuur heel laag houdt (waterkoud)
    Ik ben benieuwd naar je kleurrijke sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angélique! ❤️ Vandaag vond ik ook een beetje ‘tegenvallen’; zoals jij omschreef, ook een fris briesje en een beetje waterkou…

      Verwijderen
  2. Ah mooi, nog van die winterse plaatjes! Wij wandelden zondagmiddag heerlijk in het zonnetje en ondanks de kou voelde het inderdaad al een heel klein beetje als lente. Fijn dat je kerstcadeau nu af is, de sneakpreview ziet er al tof uit! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, wat was het mooi!
    Heel benieuwd naar het eindresultaat van het cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.