woensdag 31 januari 2024

Het kerstcadeau dat januari cadeau werd | Tadaa!

 De post heeft het pakje keurig bezorgd en 
de sjaal is heel enthousiast in ontvangst (en gebruik)
genomen. Daar doe je het voor!
Nu kan ik de foto’s delen.
Voordat de sjaal op reis ging, heb ik er
even mee geposeerd;


Het was eerlijk gezegd best moeilijk om er
afscheid van te nemen…

Dat vond Toryn denk ik ook…
💤


De basis van de sjaal is redelijk eenvoudig gehaakt met halve stokjes.
In het begin en het einde heb ik met verschillende kleuren 
een paar herhalingen gehaakt van het mozaïek patroon
 ‘Silence Scarf’ van Lilla Björn (uit het boek ‘A Sea Story’).


De basis van de sjaal is gehaakt met Stylecraft Special DK
in de kleur ‘Waterfall’.


De kleurtjes zijn van Scheepjes Softfun en komen allemaal
uit het colorpack ‘Jewel’.


De achterkant van de sjaal is anders, maar toch netjes:


Ik haakte de hele sjaal met naald 4,5.

Zo… dat was het zo’n beetje!
Op het moment ben ik niet aan het haken.
Ik heb nog wat projecten liggen, maar die zijn 
allemaal net wat complexer dan waar ik nu
zin in heb. En om iets nieuws te beginnen
terwijl ik genoeg ‘UFO’s’ heb liggen, dat 
krijg ik voor mezelf niet goedgepraat.
😜

Lieve groetjes,

Sandra 











8 opmerkingen:

  1. Prachtig! En ik snap dat je zelf ook een beetje moeite had met afstand doen. Fijn dat de ontvangster ook heel blij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, supermooi Sandra! Heel fijn dat de sjaal met open armen ontvangen is, een geslaagd cadeau dus. Wel jammer dat je zelf nu een andere sjaal moet pakken (die zal vast ook prachtig zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En ik begrijp heel goed dat het een beetje lastig is om afscheid te nemen van zoiets moois dat je gemaakt hebt... Gelukkig helpt het ook als je weet dat de ontvanger er zo blij mee is! En wie weet maak je nog eens een exemplaar voor jezelf. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is zeker heel mooi fijn dat je hem nu kan showen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook wel een schitterende sjaal hoor... Dat zou mij ook een beetje moeite kosten om weg te doen. Maar als je er iemand anders blij mee kunt maken, is dat ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gehaakte sjaal is een beauty:) Leuk al die kleuren en een prachtig cadeau. Fijn dat je nu een WIP op kunt pakken. Ik voel dat ook zo, eerst dingen afmaken, voordat ik weer nieuw garen koop. Groetjes en een fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi,
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.