zondag 20 oktober 2024

Crojo vestje #2 - de laatste loodjes

 De laatste loodjes wegen het zwaarst.
Oftewel; bij de knoopjes ging het mis.


En dan echt de laatste knoopjes!

Ik had me verkeken en had de panden 
scheef voor me op schoot gelegd. 
Toen ik de knoopjes vastmaakte en naar de 
onderkant keek, zag ik dat ze niet
op de juiste plek zaten…

Zoals mams terecht zei; ‘dit moet je eigenlijk
aan tafel doen’. Je hebt helemaal gelijk mams!

Maar het zat zo lekker op de bank.
Met kacheltje Toryn tegen me aan…
En alsof hij het weet, legt hij ook nog
zijn koppie op de plek des onheils…
😉


Niet jouw schuld hoor Toryn!
En het kan allemaal verholpen worden.
Kost alleen wat meer tijd.

Alvast een goede start van de week gewenst!

Vrolijke groetjes,

Sandra 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.