zondag 6 oktober 2024

Crojo vestje #1 | Tadaa!

 Hier zijn ze dan, de beloofde foto’s van mijn
heerlijke Crojo vestje!


Dit vestje is van onder naar boven gehaakt.
Dat vond ik wel wennen; van boven naar onderen is 
eigenlijk prettiger (vind ik).
Maar het is helemaal goed gekomen!

De details (patroon, garen, haaknaald) 
staan op mijn Ravelry pagina.


Het is een vestje dat ik nu al veel
gedragen heb.


Niet verwonderlijk dat ik aan een tweede
begonnen ben, toch?
😊


Nog een heerlijke zondag gewenst allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.