donderdag 26 september 2024

Crojo

 In mijn vorige post liet ik het garen zien 
voor mijn nieuwe project.

Inmiddels hebben we er een prachtige
vakantie naar Schotland op zitten en het garen
ging natuurlijk mee!
Het ideale moment om een lekker vest
voor de herfst/winter te haken.


Eén mouw werden er twee…


 En al is het een fijn, ongecompliceerd patroon,
we hebben zoveel gezien en gedaan in Schotland,
dat ik niet zo heel veel haaktijd had.
😁

Op de boot naar Nederland heb ik wel een flinke spurt
kunnen maken, dus eenmaal thuis was het klusje
redelijk snel geklaard.


Knoopjes tijd!
Ik laat het eindresultaat binnenkort zien.

Oh ja, mocht je al een kijkje willen nemen;
het patroon is het ‘Crojo vest’ van 
Tinna Thórudóttir. De link naar Ravelry vind je hier.

Tot snel!

Lieve groetjes,

Sandra




1 opmerking:

  1. O, ja, ik heb het gezien op Instagram, dat je in Schotland was! Zo mooi! Logisch dat er van handwerken niet veel terecht kwam :-) Wij waren er vorig jaar, in oktober, wat een prachtig land!
    Mooi vest, ik ben benieuwd naar je eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.