dinsdag 25 februari 2014

Beautiful Boardwalk 1 jaar - Giveaway!

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik startte met Beautiful Boardwalk.
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor jullie bezoekjes aan mijn blog en vooral jullie lieve reacties.

En wat is er leuker dan een giveaway? 'Twee giveaways!', zegt lolbroek Finnegan. Nee Finnegan, we houden het bij 1 J

Het is geen kussentje. Dit is de verpakking;




















Ik heb een envelop gemaakt van een grote granny.
Een hele bijzondere, want het is de 'testcase' van een deken waar ik binnenkort mee ga starten.
De wol is inmiddels onderweg, jippieie!
Maar goed, ik dwaal af. Hier is de andere kant van de 'grannyvelop' J





















Alsof ie aan één kant in de bleek is gestopt, hihihi!
En de inhoud...




















Een voorjaarssjaal van Noro (50% katoen, 17% wol, 17% polyamide en 16% zijde)!




















Wil jij kans maken op deze sjaal in grannyvelop?
Laat dan een reactie achter bij dit berichtje.
Voorwaarde is wel, dat je volger bent van Beautiful Boardwalk.

Op 2 maart a.s. sluit deze giveaway en op 3 maart maak ik de winnaar bekend!

Succes!!

Fijne dag,

Sandra





19 opmerkingen:

  1. Whohow wat een fantastische give away! Dikke proficiat met je verjaardag!!!! Wat heb ik een geluk dat ik volger ben anders had ik deze geweldige kans gemist.
    Ik doe heel graag mee. Uiteraard! Geweldig idee om zo een grannyverpakking te maken! En de sjaal? Supermooi!
    Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave give away zeg. Volger ben ik al een poosje. Ik ben gek op sjaaltjes heb er bijna altijd één aan dus ik doe heel graag mee aan je give away. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww ook ik vind hem helemaal wowie ♥ en wil dan ook graag meedoen met deze gave give away

    maar eerst nog eens een dikke feliesssss met 1 jaar bloggen : hiep hiep hoera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat is die sjaal mooi zeg! En de envelop natuurlijk ook (ben benieuwd naar de deken). Ik doe graag met de giveaway mee (en volg via bloglovin)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volger ben ik al een hele tijd en geniet altijd erg van je berichten en heb vooral een zwak voor Finnegan! Maar ook van je manier van schrijven en al je mooie maaksels. Heb zelfs baksels gemaakt met jouw recepten.
    Ik doe graag mee met deze giveaway, zo'n prachtig cadeau hoopt iedereen te winnen!
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, doe graag mee.
    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww Sandra wat een prachtige give away en nog zo'n sjaal met die prachtige kleuren ...zoals je weet via mijn blog heb ik een zwak voor gehaakte sjaal en ik maak ze heel graag , maar ..............het zou zo leuk zijn en gehaakte sjaal van een andere creatieve dame te dragen ...dus ...ik doe héél graag mee ...volgster ben ik al een tijdje en een dikke proficiat met je 1 jarige verjaardag :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Hopelijk ga je nog vele jaren verder met je gezellige blog.
    Wow, wat een prachtige GiveAway. En wat heb je hem origineel verpakt.
    Ik waag graag een kansje voor die bijzondere sjaal. Op mijn blog zet ik een linkje. Wie weet krijg je r dan nog wat nieuwe volgers bij.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag! Een super leuke blog, ik volg met veel plezier.
    En de sjaal is prachtig, daar doe ik graag aan mee!
    Op naar de volgende jaren! Veel plezier met blog-schrijven!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!!!Wat vliegt een blogjaar toch snel om vind je niet?!?!Ik kom hier altijd graag langs om je pracht foto's en heerlijke blogverhalen te lezen en dan die leuke Finnegan...die heeft al helemaal mijn ♥tje gestolen met zijn grappen en grollen!WAUW wat een MEGA gave GIVE AWAY!!!Jaaaaahhhh ik doe heel graag mee voor die prachtsjaal die je lekker bij heel veel dingen kan dragen door al die kleurenpracht!En dan nog niet te spreken over die verpakking ervan.....zucht....wat een gave give away!Zo dan ga ik nu even linken op mijn blog ;-)

    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik voeg me graag bij de andere reacties Sandra! Wat heb je een originele, prachtige give-away!! Je granny-verpakking is alleen al mooi genoeg voor een kadootje, met z'n ene gebleekte kant :-). En dan die mooie Noro-sjaal!! WOW!!
    Dus, gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag en bedankt dat je ons geregeld laat genieten van mooie verhalen en foto's en Finnegan :-)))
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag!! Ik kom hier altijd graag even spieken als je weer een nieuw berichtje hebt, zoals ook nu weer. De envelop ziet er heel prachtig uit en de sjaal ook, maar toch doe ik niet mee aan je give-away. Ik ben eerlijk gezegd niet zo van deze kleurtjes, dus ik gun de sjaal aan iemand die hem wel echt dragen zal. Maar ik wens je uiteraard een heel goed nieuw blogjaar toe! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ondanks dat ik gestopt ben met bloggen.....wil ik wél meedoen hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi zeg! Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag dat er nog maar vele mogen volgen. Heb je nog maar net gevonden maar al genoten van je blogjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.