zondag 7 februari 2016

Vastbijten

Soms lukt het me om een balans te creëren tussen mijn springerige brein
en me vast te bijten in een werkje dat me eigenlijk niet zo kan boeien.

Dat zijn de mooiste momenten, want spring-brein is érg leuk, creatief, inspirerend, probleemoplossend en vrij, maar als ik spring-brein de vrije hand laat, komt er nooit
iets af en dan is er dus ook geen voldoening :-)

Weet je nog... De Log Cabin blanket?
Links in de balk zie je hem ook staan; 72 needed, 46 finished, 26 to go.
Pfff... Dat plaatje leek elke keer een vermanend vingertje op te 
steken als ik vol enthousiasme over een ander project aan het bloggen was.

Maar er zit weer beweging in!


Ik laat spring-brein doen waar ze goed in is; ontwerpjes bedenken.
En daarnaast haak ik stug door aan de resterende blokken.
Zo komen we er wel!

Guinness kijkt goedkeurend toe.
Denk niet dat hij aan het dutten is hoor;
hij heeft alleen een hekel aan het lichtje dat mijn camera
bij weinig licht assisteert.

Het is net alsof hij weet dat er daarna een oogverblindende
FLITS komt en dus knijpt hij op tijd zijn oogjes dicht. Hoezo slim?


Geniet nog van de zondag (die hier overigens droog is verlopen, jippie!)!

Lieve groetjes,

Sandra






22 opmerkingen:

  1. Leuk, die update van je granny'!
    Hier (het zuiden van West-Vlaanderen, B) zijn de eerste regendruppels gevallen!
    Fijne zondag verder
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Guinness blaft Oscar: het braintrainspel is echt super tof, ik begin het al helemaal te snappen. Enne die snoepjes erin jammie!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed om te horen! Guinness kwispelt flink met zijn staart. Ik denk dat hij ook zo'n spelletje wil (of alleen maar koekjes, mag ook, blaft ie) :-))

      Verwijderen
  3. Mooie foto van guinness en ja hij is slim ,hoe gaat het verder met hem ,mooi project de deken ,hoe zal het zijn als hij eindelijk af is, geen gespring meer?of een nog groter project? groetjes j.s

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Guinness' rug is nog steeds aan het herstellen. We mogen hem nu zwaarder gaan belasten. Voor zijn huid is het nog even afwachten of de nieuwe medicatie goed aanslaat. Als je goed kijkt, zie je op de foto dat zijn vacht plaatselijk nog dun is.
      Enneh... Neeee, springen hoort erbij :-)) En projecten en ideeën genoeg :-)))
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  4. Springbrein, wat een heerlijk woord !
    De hartjes naast de ontwerpen, zooooo schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat slim van je om deze WIP in de zijkant van je blogpagina te zetten. Zo kan je hem niet vergeten; iets wat ik ook wel graag doe met projecten die me eigenlijk te lang duren ;-). Wordt ik ook wel benieuwd hoe die deken nou gaat worden!!!!
    Bij het bekijken van jouw zijbalk viel me ook meteen op dat we niet alleen een scheve paspop gemeen hebben, maar ook het aantal volgers ;-)). Grappig!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ken het, in mijn hoofd heb ik al zoveel meer leuke projecten afgerond en hup de volgende is der alweer. Maar ja nog genoeg af te maken dus ik heb de regel als het blijft hangen of vaker in mijn hoofd springt ga ik het maken en dan komt het op de lange baan of als het iets waar ik van droom (letterlijk wakker van lig om mee in slaap val) ja dan ga ik de volgende dag actie ondernemen en is er weer een WIP..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even doorbijten en dan is deze WIP binnenkort klaar.
    Ik herken het, je hebt het wel mooi verwoord : springbrein.
    Het lijkt of Guinness slaapt.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij topper, je maakt hem uiteindelijk gewoon af.
    Lieve Guinness, Wat een mooi plaatje...XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, leuk om te lezen hoe hij precies op tijd z'n ogen dicht doet. Succes met je log cabin blanket!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oef, zo zit ik hier met 5 "projecten" aan de tafel. Nog geeneens mee begonnen en roepend "Ik eerst, Ik eerst!! De kunst is dan inderdaad om iets af te maken. Haha, een vermanend vingertje in de zijbalk. Het werkt wel :) Succes met blokken. Wat een mooie knul is Guinness toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker beest ,met zijn oogjes toe ,of ie het weet nou zeker
    Heb nog even terug gespiekt en ja die fantastische deken ,maar dat gaat goed komen ,zie alleen maar mooie dingen langs komen hier dus ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O ja..zo'n lampje is best fel idd...Guiness heeft dat slim bekeken! En wat je projecten betreft..herkenbaar! ;) Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het komt vast wel goed met die blanket!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is Guinness een slimmerd. Met zijn ogen dicht ziet hij uit om te knuffelen. Sommige haakprojecten vragen soms om een pauze. Iedere dag een stukje van je WIP met aan het eind een fijn gevoel en een mooi resultaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig he, ik ben daardoor met mijn warhoofd juist heel streng en mag maar hooguit 3 dingen tegelijk maken ;o) Anders kan ik het niet meer overzien en krijg ik last van al UFO's!
    Goed dat je stug doorgaat hoor, succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Springbrein haha hier idem ik noem het mijn stuiterballenhoofd ;P En idd als ik niet oppas komt niks af, doseren en lijstjes dat werkt nog het beste bij mij. Fijn dat Guinness je zo goed in de gaten houdt, nu moet t wel goed komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whaaah, die ontwerpers van jou zien er super inspirerend uit!!! Dat kan niet anders dan weer een prachtig project worden (of eigenlijk is dat het al) :)
    Grappig die Guinness met z'n toegeknepen ogen, hihi. Succes en de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer nog steeds crea bea en met die lieve guinness naast je xxxmams

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey die Sandra, altijd druk in de weer. De Log Cabin Blanket weer opgepakt.
    Ik loop wel 3 berichten achter van jou, ik ben ook weer zo bezig geweest.
    Liefs Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.