vrijdag 16 november 2018

De maand van de #2

Oh jee... Deze maand is nu officieel; 'Ik start een nummer 2'-maand!

Want ook de sjaal (het kerstcadeau) waar ik mee bezig 
ben is een 'remake': de Amaya Mozaïek Sjaal!

Hier vind je mijn eerste Amaya.

En hier is nummer twee in wording:


Een mooie combinatie van donkerbruin en lichtblauw.

Alhoewel ik de combinatie prachtig vind,
vind ik het ook een risico; zal ze het mooi vinden?
Da's het vervelende van verrassingscadeau's...

Maar... als ik aan het twijfelen ben tijdens het
haken, dan vrolijk ik mezelf op met de gedachte
aan jeans en bruine laarzen; daar past deze sjaal
vast prachtig bij!
😄😄😄

Lieve groetjes,

Sandra






22 opmerkingen:

  1. Ze zal het zeker mooi vinden, prachtig cadeau.
    Ik vind het wel een geslaagde kleurencombinatie, zoals je zegt : jeans en bruine laarzen.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig, maar ik snap wel je twijfel: het is een gedurfde combinatie. De liefde die he er in stopt maakt het sowieso een prachtig cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee om je het hele plaatje voor te stellen. Dan ga je met meer vertrouwen verder en maak je weer een prachtige sjaal.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik zou het super vinden! Maar ik snap dat je het jezelf toch afvraagt... altijd lastig voor een ander. Maar ik denk dat het wel goed zit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja joh, blijft lastig! Misschien moet ik gewoon wat meer vragen, maar je wil ook dat het een verrassing is...

      Verwijderen
  5. geweldige combinatie je ontvanger zal happy zijn
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker een mooie combinatie bruin en lichtblauw, zou ik zelf ook voor kiezen, is weer eens anders. Je ziet het niet vaak. Goed bezig.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze combi. Ik zou er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker een mooie combinatie. Ik zou er blij mee zijn.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleurencombi is misschien een beetje riskant. Maar ik vind het mooi en je hebt gelijk met die jeans en "botten". Past perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige sjaal en de kleurencombi vind ik helemaal niet risky, maar echt geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie combi hoor wordt ze vast vrolijk van.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maak je toch mooie dingen, heb even bij gelezen bij je. Die trui die je maakte.... Wat een plaatje! En nu die sjaal! Enne ik heb bruine laarzen en draag jeans.... ;-) Grapje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.