zaterdag 8 december 2018

Brioche Christmas Heart | Tadaa!

Gisteren heeft Tatsiana van Lilla Björn Crochet 
een gratis patroon gepubliceerd van een 
schitterend hartje. 

Het patroon heet 'Brioche Heart' en je vindt 
het hier (op het moment van het schrijven van dit
blog alleen in het Engels, maar wel met veel foto's).

Natuurlijk kan zo'n hartje in alle seizoenen
en voor alle gelegenheden gehaakt worden,
maar ik vond het leuk om een echte Kerstvariant te haken:


Misschien volgen er nog wel meer,
want ze zijn erg leuk om te haken.

Van de andere kant; ik heb nog genoeg W.I.P.'s
(Work in Progress) liggen:
- de Washburn deken
- de Saga deken
- mijn tweede Esja sweater
- een kraamcadeautje

De sjaal heb ik inmiddels klaar; ik zal hem
snel hier laten zien.

Een heerlijk weekend gewenst!

Lieve groetjes,

Sandra






12 opmerkingen:

  1. Ach ja, een mens moet tussendoor ook iets kleins kunnen maken hoor. Ik snap wel dat je voor dit hartje viel, want het is tè leuk! Dat reliëf vind ik zo mooi...
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful heart! thank you for the link to the pattern :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi hart! Ik ga het zeker even bestuderen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooierd is dit hart ik bewaar hem voor later

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel mooi hart, perfect voor in de kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was ik ook tegengekomen en al opgeslagen voor tussendoorprojectje :)
    Kan het ook niet laten... Er is zoveel moois ...
    eerst mijn engel afmaken
    groet van Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en weer heel anders dan de meeste hartjes. Een om te bewaren. Jij ook een fijn weekend.

    Lieve groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi hart, en lekker klein voor tussendoor. De boom staat ook al.
    Mooi Sandra.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! En deze is echt kerstig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Laat ik nu denken dat je Esja trui een gebreide trui is, meestal zie ik dat soort truien met zo'n mooie hals aan een rondbreinaald hangen ;)
    Je hart is heel erg leuk en mooi zo die kleurencombi
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk hartje! Gaat op mijn todo-lijst.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.