vrijdag 14 december 2018

Amaya Mosaic Shawl #2 | Tadaa!

Als ik dit schrijf is de sjaal al ingepakt,
maar nog niet door de ontvangster uitgepakt,
dus ik kan nog niet vertellen of hij in de smaak
gevallen is...


Het is, zoals ik al eerder vertelde,
mijn 'Nummer Twee' van dit patroon;
de 'Amaya Mosaic Shawl' van Lilla Björn.

In totaal had ik 5 bollen Stylecraft Special DK
nodig; 3 van de hoofdkleur (bruin) en 2
van de contrastkleur (lichtblauw). 
Naald 4,5.

Het is een fijn patroon en na elke toer is
het 'kicken'  als het aantal steken weer klopt!


Lieve groetjes,

Sandra






11 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig.Dan zou ik ook beter willen haken.Breien is meer mijn ding.Mijn complimenten de ontvangsten vind het vast ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is wel heel mooi geworden! Ik vind de kleurencombinatie ook geweldig. Feli..groet van Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooooiiii, ook de kleurencombinatie, dat cadeau zal goed ontvangen worden, prachtig. Dat herken ik wel, als het aantal steken klopt, weer een happy momentje :) Groetjes en een fijne zondag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een meesterstuk hoor... Prachtige tinten bij elkaar en deze techniek is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Sandra, als hij niet in de smaak valt wil ik hem wel ha ha ha
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Hij is weer prachtig en ik hoop zo dat de ontvanger er helemaal mee in haar nopjes zal zijn!
    En wat een geweldige foto van de vliegende muis bij je vorige blog bericht!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.