maandag 17 december 2018

Portable Christmas Tree | Tadaa!

Hallo lieve lezers,
Het was hier een tijdje stil,
maar op het moment blog ik even op volle
oorlogssterkte, hihihi!

Dit blijft niet zo doorgaan hoor,
maar ik vond het een beetje zonde
om deze blogpost niet op tijd met jullie
te delen.

Want de haaksters onder jullie
zouden (als ze willen) nu nog 
tijd hebben om deze schattige 
kerstboompjes te haken vóór de Kerst:


Ik haakte deze 4 kerstboompjes
uit één bol Scheepjes Softfun (naald 3,5).

Het gratis patroontje is van The Lazy Hobbyhopper
en je vindt het hier.

De kraaltjes had ik nog op voorraad,
geen idee waar ik die ooit vandaan
getoverd heb :-)

De boompjes zijn ook onversierd een 
lust voor het oog. Sterker nog; van
Manlief hadden die kraaltjes niet
gehoeven!

Je zou ook pailletjes kunnen gebruiken
of wat dacht je van een eenvoudig wit slingertje
van zacht pluizig garen?

Mocht je ermee aan de slag willen gaan;
veel haakplezier!
Het is een eenvoudig patroontje dat
een fantastisch resultaat oplevert.

Lieve groetjes,

Sandra



NB; het prachtige gehaakte huis is niet
van mijn hand, maar van die van vriendin Ingrid.
Een plaatje he?😍




11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig geheel, wauw!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het delen van de link, ontzettend leuke kerstboompjes vind ik het, en ben met je man eens dat versiering helemaal niet hoeft. Compliment voor je vriendin, want het huisje is echt schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er schattig uit zeg! Het huisje, de boompjes, allerliefst. Enne ik heb gelezen dat de ontvangster errug blij is met de omslagdoek! ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te leuk jammer lukt nu ff niet maar ik bewaar het

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk en het huisje ook. Ik ben een beetje onthand want de wolwinkel bij ons in de stad is gestopt. Ik ben nu o.a. aangewezen op internet maar vind online bestellen best lastig omdat ik de wol niet kan voelen en de kleur toch best wel eens afwijkt. Bestel jij wel wol op internet=
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sandra, ik bestel wel wol op internet, maar niet alles. In het echt voelen en zien werkt toch het allerbeste. Jammer genoeg hebben de wolwinkels bij mij in de buurt maar een beperkt assortiment. Ik ‘moet’ dus regelmatig op internet zoeken. Het helpt mij dan wel dezelfde garens op verschillende sites te bekijken. Althans qua kleur. Voelen blijft een dingetje...
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie boompjes, wat kan jij dat toch goed.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk boompje! Ik ken het, na een tijdje minder bloggen nu even een periode van meer bloggen. Ik heb nog 2 berichtjes te schrijven over kerstboompjes. Morgen hoop ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat is dit leuk zeg!! Ik heb er een van koek, haha, maar deze is nog veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.