zondag 11 november 2018

Esja #2

Het garen van 'de sjaal die geen sjaal werd'  heeft een andere
bestemming gevonden! 

Ik heb het stuk nog niet uitgehaald (een drama met dit garen), 
maar na het omruilen van één bol en kopen van een extra bol
(lang leve een 'stenen winkel') ben ik gestart met...
Esja Sweater #2!


Een heel ander effect dan de vorige, maar daarom
extra leuk én ik draag de Esja trui ook ontzettend graag.


Ik ben benieuwd hoe deze zich gaat ontwikkelen!

Maar... het zal niet zo snel gaan, vrees ik.
Want ik moet prioriteit geven aan het kerstcadeau...
Ik heb een ander patroon uitgezocht én ander garen 
gekocht (al lijken de kleuren wel een beetje op deze).

Binnenkort meer 😉

Fijne zondag!

Lieve groetjes,

Sandra



P.S. A.s. dinsdag zijn ze er weer; Finnegan & MacFlannegan!
Lees je dan gezellig mee?



10 opmerkingen:

  1. pretty colors and looks like very warm :) can't wait for news from FF Mice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sjaal zou heel mooi maar wel heel behoorlijk prijzig geworden zijn ja... goed dat je je plan hebt omgebogen en dat je nu weer zo'n mooie trui van het garen gaat maken! Succes met je kerstcadeau ook. Ik ben met m'n hoofd nog lang niet bij kerst (hoef ook geen cadeautjes daarvoor gelukkig). Maar m'n moeder en dochter zijn wel jarig de 23e en 24e... Toch eens gaan bedenken binnenkort hoe we dat weer gaan vieren. Lastige dagen! Ben altijd blij als het voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit er ook altijd dubbel in; ik kan genieten van de sfeer, maar ben ook blij als het voorbij is... succes met de verjaardagsvoorbereidingen!

      Verwijderen
  3. Is het al dinsdag? Ik kijk al uit naar de mannen!
    Je trui wordt mooi! Je "klinkt" nu een stuk gelukkiger met je project.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat mooi weer, ik vind de hals zoooo mooi van deze trui. De kleuren zijn weer prachtig! Veel breiplezier. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere mooie en warme sweaters heb je nooit genoeg, suc6
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar dit ziet er ook heel mooi uit! Prachtig die tinten, daar houd ik van..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit en sjaals heb je nooit genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er mooi uit. Ik ga nu even het berichtje van de sjaal die geen sjaal werd lezen om het helemaal te begrijpen :).
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.