dinsdag 2 april 2019

Weldra weer een Huldra!

Al heb ik behoorlijk abstracte foto's gemaakt,
toch kun je goed zien hoe mijn 'korte mouwen Huldra
een complete gedaantewisseling
ondergaat door de kleurveranderingen 
van de Scheepjes Whirl.


Nu is hij onderaan wit, maar dat gaat nog veranderen!


Deze Huldra wordt net iets wijder dan mijn
Huldra met lange mouwen. Wel fijn voor
een lente-/zomer truitje, al zeg ik het zelf!

De onderkant baart me wel wat zorgen. 
Ik had gehoopt net iets verder te komen met
deze bol Whirl. Nu moet ik gaan improviseren 
met de andere kleuren die ik over heb.
Duimen dat dat goed uitpakt!

De CBTL sjaal is inmiddels geblockt en 
wacht geduldig op een fotoshoot!
Alleen... kon ik niet wachten; ik heb hem 
al gedragen. Helemaal niet erg, dat is juist de
bedoeling, maar nu is hij niet meer zo 
strak als na het blocken, zucht...
En nee; ik ga niet nog een keer blocken!
😂

Dit is wel voer voor de discussie
'zin en onzin van blocken' whahahaaa!

Lieve groetjes,

Sandra





9 opmerkingen:

  1. Dit wordt weer prachtig. Ik zal met je mee duimen dat je het redt met het garen. Ik kan me voorstellen dat je de CBTL-sjaal al hebt gedragen. Als iets mooi is en klaar, dan wil je het toch gebruiken. Maak gewoon mooie foto's van jezelf met de sjaal.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit me net de bedenken of ik mijn sjaal geblockt heb.... Volgens mij gewoon fris gewassen en huppa om! ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het een heel mooi truitje wordt.
    Hm, ik vind dat je de sjaal voor de foto's gewoon even opnieuw moet blocken hoor, hahaha! Nee hoor, gewoon volgende keer laten en meteen dragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er knap ingewikkeld uit. Maar het wordt vast mooi, jouw werk kennende.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow! Voor de lange mouwen-versie en whow voor deze. Gaat helemaal goed komen. Prachtig model vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat vind ik m mooi worden. Dat oranje met zwart: prachtig. En nu weer wit erbij. Spannend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat is ook zo met strijken, waarom doen we dat eigenlijk? Het is om te dragen.
    Ik ben benieuwd naar 't eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.