zondag 31 maart 2019

Happy Apple

Een 'tussendoortje'. Dat kan verwijzen naar allerlei
dingen; een appel, een haakwerkje...
Of; allebei!


Bij mijn zoektocht naar een idee voor
een gehaakt afscheidscadeautje,
liep ik tegen dit patroon (Patchwork Apple)
aan van Vendula van 'Magic with Hooks and Needles'.


Dit appeltje was bedoeld als 'test',
maar is (na wat gemopper van mijn
'perfecte' alter ego), eigenlijk hartstikke
goed gelukt!


Ik word er in ieder geval blij van,
dus met recht een 'Happy Apple'.

Vendula haakte haar appel niet met wit aan
elkaar en daar zit nog wel een beetje mijn 
twijfel. Haar versie is 'netter'. 
Kijk maar eens hier.

Door wit als contrastkleur te gebruiken zie je 
natuurlijk alle onregelmatigheden.
Dat wil zeggen; het gedeelte in mij dat
perfectie nastreeft ziet onregelmatigheden.

Ik test gewoon nog even verder;
ik lees graag wat jullie er van vinden en
naar welke versie jullie voorkeur uit gaat!

Fijne zondag!

Lieve groetjes,

Sandra






14 opmerkingen:

  1. Ik vind hem grappig en apart, ik ben benueuwd naar je volgendee versie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige appel, ik vind beide versies iets leuks hebben dus ik zou zeggen gewoon afwisselen :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, leuk die appel! Ik vind dat wit niet storend hoor. Van mij mag het best, niks niet imperfect... trouwens hoe zat dat weer met die "dachshundimperfectie"? :-) Stoort geen mens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf! En dat wit is prima joh... leuk accentje geeft het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de witte randjes juist leuk. Leuke appels! Wat is nu het afscheidscadeautje geworden. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit wordt het afscheidscadeautje! Ik moet er een boel gaan maken... :-)

      Verwijderen
  6. Ik vind 'm echt gaaf, dat witte randje is juist zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekkere vrolijke appel! Ik vind het witte randje ook leuk. En ik lees dat je er een heleboel mag gaan maken! Succes! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het ziet er heel geslaagd uit. Liefs, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk geworden en al die verschillende kleurtjes bij jou, inclusief wit randje geven de appel wat speels. De appel van het voorbeeld is nogal 'zoet' in mijn beleving. Ik zou zeggen, ga er mee door, heel erg leuk!! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt een appel van jouw !!!!! Heel bijzonder om te krijgen.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.