zaterdag 23 maart 2019

Wat heb ik nou besteld?

Nee, nog geen foto's van een geblockte 
CBTL-sjaal, sorry...
Een griepje strooide roet in het eten.

Gisteren bestelde ik de block-benodigdheden
online. Het werden geen spelden, maar een 
'Lace blocking wire kit'.

Ik moet zeggen, toen de postbode aanbelde,
stond ik wel even raar te kijken!

'Die ENORME doos is vast voor de buren'
dacht ik. Maar niets was minder waar!

Guinness was er als de kippen bij,


maar stond wat beteuterd te kijken toen
hij de inhoud zag. Geen brokjes, snoepjes, speeltjes...

Nope, alleen 'saaie dingen' voor het vrouwtje.

Ik ben heel benieuwd hoe het blocken met 
behulp van deze rvs draden zal gaan!

Hier vind je er een filmpje over.

Fijn weekend allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra






8 opmerkingen:

  1. Ja, dat zijn lange dingen! Ik denk wel dat het mooi wordt. Ik doe altijd maar wat, gewoon met spelden, maar dan krijg je er natuurlijk allemaal van die punten aan....
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen!
    Groetjes en fijn weekend,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik sta sprakeloos... nog nooit gezien! Ik ben benieuwd hoor...
    Beterschap met het laatste restje griep en een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Guinness heeft helemaal gelijk. Bij een grote doos verwacht je spannende dingen. Nu lijkt dit me voor iemand die breit of haakt best spannend om voor het eerst te gebruiken. Ik ben benieuwd hoe het je bevalt. Maar voor mensen en dieren die niet breien/haken valt de inhoud van de doos echt tegen.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt heel handig, hoor, die lange dingen.... Ik heb heel veel met spelden gewerkt, dat gaat ook prima. Maar die lange prikken schelen veel tijd en geven een mooi strak resultaat.
    Jammer voor Guiness...niet interessant voor honden. Gaat hij niet bovenop je werkstuk liggen, zoals mijn kat altijd graag wil doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm, misschienzorgt dit systeem er wel voor dat je er minder een hekel aan krijgt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nooit gezien ik ben er heel benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap het, na het zien van het filmpje. :-) Mooie oplossing. Veel plezier met je aankoop. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar hoorde ik nog nooit over. Ik beschreef net mijn breigeklungel en dat ik alleen nog maar sjaals en dekens ga breien in de toekomst maar blocken lijkt me ook weer niks voor een ongeduldige Onliemie. Ik hou het hier in de gaten. Misschien geraak ik nog overtuigd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.