zaterdag 9 maart 2019

Crochet Between the Lines | Part 4

Joh... wat een werk, die 'CBTL-sjaal'!
Maar wat is het leuk om de sjaal als
een kameleon van kleur te zien veranderen.


Langzaam nader ik het einde.
Nog 1,5 patroonherhaling te gaan en 
dan het nog wat toeren om de
sjaal te beëindigen.


Ik ben wel benieuwd of ik het haal met de Whirl.
Er lijkt niet zoveel meer op de bollen te zitten.

Bij de laatste patroonherhaling ga ik denk ik maar
eens wegen wat elke toer aan garen kost.
Misschien moet ik er eerder een eind aan breien eh... haken!


Een heerlijk weekend gewenst!

Aan de weersvoorspellingen te horen is het
perfect weer om gezellig binnen te
lezen of te fröbelen. Met wat kaarsjes aan
genieten en het onstuimige weer zijn
gang laten gaan. Maart roert zijn staart!


Lieve groetjes,

Sandra






7 opmerkingen:

  1. Het zalbwel een genot zijn om aan zo'n mooie sjaal te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sjaal, zowel patroon als garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een cameleonsjaal die vast past bij veel verschillende kleuren. Zo te zien wordt hij mooi. Ik hoop dat je het redt met het garen.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker haken met de kletterende regen op de achtergrond.
    Mooi project en..... bijna klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O maar als hij klaar is! Ik vond het ook een eindeloos project maar draag hem met veel plezier. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, spannend of je het redt met het garen dus! Ga jij daar dan ook altijd een tandje harder van haken (net alsof je het eventuele tekort aan garen dan voor kunt zijn)?? :) de sjaal is echt prachtig. Ik moet ook echt eens zoiets met 2 van die prachtige swirl bollen gaan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het schiet op, mooie kleuren hoor. En inderdaad goed weer geweest om lekker te haken. Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.