woensdag 17 juli 2019

Prism Blanket | Tadaa!

Begin 2018 vroeg Susan van Felted Button of ik een deken 
voor Scheepjes wilde haken. Over het haken van deze
deken, die bestaat uit héél veel driehoekjes, heb ik enkele
blogpostjes geschreven, maar uiteindelijk moest ik daarmee
stoppen. Want... Scheepjes zou er iets bijzonders mee gaan doen!
En dat moest geheim blijven...

En het duurde en duurde...
Maar nu is eindelijk bekend wát dat geheimpje is en mag ik ook
de foto's laten zien die ik maakte van mijn deken, net vóórdat
hij op reis ging naar Scheepjes!

Tadaa! Mijn Prism deken:


En het geheim?

Deze deken is het onderwerp van de nieuwste Make-A-Long (MAL) 
van Scheepjes die start op 22 juli en duurt t/m 22 augustus 2019!


In de officiële Scheepjes Facebook groepen kunnen MAL-deelnemers 
hun voortgang delen, vragen stellen en elkaar helpen. 


De deken is niet moeilijk te maken 
en je haakt alle onderdelen aan elkaar,
dus dat gaat redelijk snel.


Ik zal niet ontkennen dat het een geduld-werkje is.


Maar als je volhoudt, dan heb je werkelijk een uniek
stuk in handen. Ik vind dit echt de meest bijzondere
deken die ik (tot nu toe) haakte. 
Het is alles behalve een 13 in een dozijn deken!

En nee, de deken is niet zo klein,
maar de winkelwagen is zo groot!


Een optische illusie
😁


Hieronder vind je diverse links met meer informatie:

Blogpost van Felted Button,
Patroon op Ravelry en de
Informatiepagina van Scheepjes.

De officiële foto's van Scheepjes zijn dus van
mijn deken gemaakt en daar ben ik best trots op!

Lieve groetjes,

Sandra






11 opmerkingen:

  1. Wooooow die is echt heel heel tof!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful! so brightly colored and cosy look :) I love how the vibrant colors works with grey :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht deken echt een topper ik ga wens verder kijken deze blijft hangen sinds ik hem gezien heb . Leuk dat je foto s door scheepjes zijngebruikt mag je zeker trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo mooi! Het ziet er heel ingewikkeld uit. Prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, dat ze jouw deken gefotografeerd is!
    Prachtig exemplaar, mooi van kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke deken. Mooie kleuren en een heel aparte steek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn Sandra dat je deze voor scheepjes mocht haken. Een hele eer trouwens! Is een prachtig deken dat zeker op mijn lijstje komt te staan.
    Knap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Sandra, ziet er erg ingewikkeld uit.
    Ook mooie locatie, liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! En jij schrikt ook niet terug voor bijzonder en moeilijk haakwerk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, dat ziet er bijzonder mooi uit! Ik snap dat het een flinke hap geduld kostte, maar het resultaat is verbluffend. Gave foto's zeg! Echt een mooi project.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi he die kleurtjes! Ja deze deken meteen leuk gevonden toen ik hem zag van Felted Button! Ik wacht nog tot er een bestelling uit mn omgeving voorbij komt.... anders zit ik straks met stapels dekens haha..
    groet van Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.