donderdag 1 augustus 2019

Happy Hoelahoep!

Zoals beloofd breng ik jullie op de hoogte van 
mijn hoelahoep-avonturen.

Afgelopen dinsdag werd mijn nieuwe hoepel
geleverd; Whoop (W)Hoop!

En kijk mij hier eens;
hoelahoepen en foto's maken tegelijk!


Mijn blauwe heup zuchtte van opluchting bij de eerste
hoelahoepsessie met de nieuwe hoepel;
wรกt een verschil!

Niet meer boem-boink-knal, maar joehoe(pel)!

En weet je? Misschien moet je met deze hoepel
zelfs iets harder werken dan met de fitness hoepel.
Maar dan op een andere manier; vloeiender,
eleganter? Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven.
Ik voel me in ieder geval sexyer dan met dat
lompe boem-boink-knal mormel!

En ja; ook voor deze hoepel geldt; het gaat niet vanzelf.
Hij valt nog steeds regelmatig bij mij.

'Iedereen heeft een melk- en een chocolade kant',
zei mijn yoga lerares vroeger. 

Bij mij is rechtsom een 'dingetje'. 
Linksom staat mijn glimlach standaard op 'aan' en experimenteer ik
met sneller/langzamer en hoger/lager hoepelen.

Rechtsom wordt mijn smoeltje wat strakker als ik een keer of 5 heb
moeten bukken om de hoepel op te rapen of uit de lucht te scheppen.
๐Ÿ˜
(kanttekening van mijn polsen; uit de lucht scheppen moet je niet
doen met een fitness hoepel - au!)
  
Ik hoop dat ik jullie over een paar weken
kan melden dat rechtsom mijn glimlach voortaan ook op 'aan' staat!

Als ik eerder had geweten wat ik nu weet, had ik nooit
de fitness hoelahoep gekocht. 

Want;
A. mijn fitness hoepalhoep is al hard aan het slijten (van het vallen), 
B. mijn arme lijf sleet er ook van 
(ik vraag me serieus af of dat geknal wel goed 
is/was voor mijn organen) 
en
C. uiteindelijk zou hij in de kast belandt zijn.

Hieronder een close-up van mijn nieuwe hoepel
(uiterst links), de slijtende en iets dikkere fitness
hoepel in het midden en rechts de nieuwe
hoepel van mijn vriendin.


Ik bestelde mijn hoepel (en die van mijn vriendin) bij
Karin van 'Movin' Circle'.

Mijn vriendin en ik kozen voor de 'ultra-grip' (31,95 euro) met een
doorsnede van 100 cm. Hij weegt ca. 600 gram.
Er staan kleurvoorbeelden op de site, maar je mag Karin
altijd bellen/mailen om je eigen kleurwensen door te geven.

De vanaf-prijs voor een Movin' Circle hoepel is 26,95 euro. 
Voor mijn fitness hoepel van 1,2 kilo betaalde ik 19,95 euro bij de Decathlon, 
dus dat scheelt niet veel (in prijs... wel in gewicht).
๐Ÿ˜

Let wel; dit zijn prijzen excl. verzendkosten.

Ik heb het contact met Karin van 'Movin' Circle' als heel prettig ervaren.
Wat mij betreft een absolute aanrader!

Een fijne dag allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra





10 opmerkingen:

  1. Nou zeg, dat klinkt goed! Die Karin weet niet wat ze meemaakt als de bestellingen van hoelahoeps ineens de pan uit rijzen, hihi. Leuke fotoserie ook!! Groetjes Lizette
    Oh en die kwarktaart(en) zien er echt heeeeerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat het zo goed uitpakt, je nieuwe sport!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blogje! Ik moet nodig gaan bewegen en ik ga bijna denken misschien ook zo'n hoep?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hoepelen al knap, maar dat je dan ook nog foto's maakt, vind ik helemaal knap. Bedankt voor het linkje, want het lijkt me leuk om ook te gaan doen. En dan is een goed adres heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoephoep ik bestelde vandaag ook een hoelahoep! Je hebt me aangestoken. Enne nu denk ik zomaar dat we over een poosje in de bikini kunnen met onze platte buikjes! ;-)) XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so lovely to see 'hula-hoop' again :) I was master with it as a child, now I am not so sure I could keep it on my waist even for a while :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoelahoepte onlangs bij mijn kleindochter en gaf de moed al gauw op. Nu blijkt het er toe te doen welke hoepel je gebruikt. Dat biedt perspectief ๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.