dinsdag 27 augustus 2019

Mutske de Mol is nog niet klaar...

Owww, af en toe ben ik echt erg...

Meer dan een maand geleden postte ik
foto's van een lief beestje dat graag het 
levenslicht zou zien en nu...


...zijn alle onderdelen klaar,
maar zit ze nog steeds niet in elkaar!

Een aantal van jullie had het goed
geraden; het is inderdaad een molletje!

Maar wanneer ik haar in vol ornaat
kan laten zien? Nog geen idee.
Wat heb ik toch een hekel aan het
in elkaar zetten van amigurumi/knuffels...

Maar het komt vast goed.
Ik laat haar in de buurt staan en 
dan ken ik mezelf; uiteindelijk irriteert het me en
dan is het hupsakee de
schouders eronder en gáán met 
die banaan, eh... naald!

Maar nu nog even niet.
🙈

Lieve groetjes,

Sandra




Meer poppenverhalen lezen?
Kijk dan ook eens bij:


Corina
Ria,
Rita en 





12 opmerkingen:

  1. Hier ligt ook al tijden een hele leuke muis te wachten om in
    elkaar gezet te worden. Ik vind het leuk om te haken, maar in
    elkaar zetten een snertwerk
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha dat in elkaar zetten moeten we toch eens wat op verzinnen. ik heb ook nog zo'n exemplaar liggen :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je dan niet, als die oogjes je aankijken, dat je weet dat je helemaal smelt als hij in elkaar zit?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is best herkenbaar... Maar toch... het lijkt me zo'n liefje!
    Doe het nou maar; wie weet wat een gezellig beestje dit zal zijn. Als je hem maar niet in onze tuin los laat hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha, zo werk ik ook vaak, precies wat je zegt, ergens neer zetten, dan ga je je ergeren en voordat je het weet heb je een molletje ;) Wel een leukerd hoor, dus toe, begin maar vlug dan kunnen wij het eindresultaat bewonderen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan het me helemaal voorstellen. Jaren geleden haakte ik een giraf en die werd in mekaar gezet. Zij het met een redelijk wiebelend kopke maar het beest was toch wel een giraffenbeest. Vol goede moed begon ik aan een zo een lange worstenhond. (Dachshundi zou dit moeten lezen! haha) En die ligt dus al jaren in stukjes hond te wezen. Ik krijg de moed niet bij mekaar om er aan te beginnen. Echt ik haat dat in mekaar frutselen. Maar jij kan dat wel! Kom op maak er snel een lief mollenbeest van. Hup aan het werk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, kijk dat snuitje van het molletje zielig kijken. Hopelijk laat je hem niet te lang zo in delen in dat bakje liggen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar. Hopelijk zet je het mandje niet te ver uit jouw buurt.

    Fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Molletjes leven graag onder de grond toch... Het is meer dat WIJ hem of haar zo graag willen zien 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, dat klinkt bekend 😉 en als het dan af is, is het toch wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb een hekel aan mollen in de tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.