dinsdag 3 september 2019

Dankbare Dinsdag | Meet Tina!

Tina is een schat.
Ze draagt geen kostgeld af,
maar wat ze wel doet, vinden wij 
véél leuker!

Tina vangt vliegen!


Zie je het slachtoffer hierboven zitten?
Vastgeplakt aan Tina's kleverige blaadjes.
Ze gaat hem lekker oppeuzelen en daar
leeft ze dan weer van!

Als je op de foto klinkt, wordt hij groter
en dan zie je de plakkerige druppeltjes op Tina's
(voor vliegjes) gevaarlijke haartjes.
Da's nog eens haargel!

Officieel heet Tina;
'Mexicaans Vetblad'.

Ik heb Tina door middel van een stekjesruil 
gekregen en we zijn erg blij met elkaar;
Tina is in een paar maanden tijd 4x zo groot
geworden (waarschijnlijk dankzij het vijverwater
dat ze van me krijgt) en sinds een maandje zie ik dus 
regelmatig vliegjes op haar bladeren zitten.

Niet dat Tina heel groot is hoor;
ze is een bescheiden meisje dat iets
kleiner is dan mijn vuist (dus wel groter
dan Klein Duimpje hihihi)
😀

Eens kijken of ik kan achterhalen
of ik Tina kan stekken.

Lieve groetjes,

Sandra






8 opmerkingen:

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.