zondag 15 september 2019

Metropolis Cardigan | Tadaa!

Dank jullie wel voor jullie reacties op mijn
blogjes van de laatste weken. Wij waren lekker
op vakantie en ik had wat posten klaar gezet; altijd 
leuk om dan af en toe wat reacties te lezen 
😘

Over de vakantie zullen jullie binnenkort nog wel wat voorbij zien
komen, al dan niet met de muizenneefjes in de hoofdrol.

Net vóórdat we weg gingen, rondde ik mijn test af
van wéér een schitterend patroon van Lilla Björn;

Met trots presenteer ik jullie mijn testresultaat,
een prachttig knaloranje vestje;


Oeffff... Zonnebril op, hahaha!
😎


Manlief maakte deze foto's van mij in een 
warm avondzonnetje. Naderhand voelde ik
me ook wel een beetje oranje aan de binnenkant,
als je snapt wat ik bedoel
😁🔥


Tatsiana heeft weer een super ontwerp
weten te vangen in woorden en ik ben blij 
een bijdrage te hebben kunnen/mogen leveren.

De details over mijn vestje vind je op mijn


Ik blijf het zeggen; nooit gedacht dat ik zelf 
ooit truien/vesten zou haken en ze dan ook zou
dragen zonder alleen maar minpunten te zien.

Heb je zelf nog nooit kleding gehaakt, maar wil
je daarmee beginnen? Dan raad ik je aan de patronen van
Tatsiana te bekijken. OK, ik ben bevooroordeeld,
maar als je ziet wat er te krijgen is op het gebied
van gehaakte truien en vasten, dan steken deze patronen
toch écht met kop en schouders boven de anderen uit.

Blijf je liever ver van kleding verwijderd; Tatsiana van Lilla Björn 
heeft een super leuk, gratis patroon op haar blog gepubliceerd
van een hondenkussen! Too cute! Klik hier voor de link!

Lieve groetjes,

Sandra






12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vestje en wat sta je er in te stralen! Trek maar vaak aan, dan straalt de wereld om je heen vanzelf mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vest staat je prachtig. Jij kunt deze pittige kleur goed hebben. De ontwerpster is vast blij met jou als tester.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, die kleur staat je geweldig! En wat een mooi ontwerp is het weer. Ik vind het best veel geld, voor een patroon, ben dan altijd bang dat ik een miskoop doe, dus fijn om te weten dat jij de patronen van deze ontwerpster aanbeveelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whowwhow... knappe madam! Dit vest zou ik ook wel eens willen maken. Hoge moeilijkheidsgraad of valt het nogal mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt heel erg mee! Deze is makkelijker dan het vest met de mosaic techniek 😉

      Verwijderen
  5. Wel saai misschien maar ik ga het ook zeggen. Prachtig Sandra, weer een heel mooi kledingstuk er bij. De kleur is ook heel erg mooi. Groetjes Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik had hem al gezien op insta maar het is ook echt een beauty knap gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een kunstwerkje! En je straalt op de foto's! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, hoewel je vest verre van eentonig is wordt het wel bijna eentonig om te zeggen hoe prachtig je werk weer is!! Je straalt echt in dit vest, zo mooi met het oranje avondlicht er ook bij. Wat een pracht

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooi vest is dit wel niet geworden!!! Echt prachtig met die pas bovenaan en de kleur staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig vest. En wat staat die kleur je fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.