dinsdag 24 september 2019

Mila the Mole | Tadaa!

Een tijdje geleden, toen ik haar nog niet
in elkaar had gezet, noemde ik haar

Alleen is dat niet eerlijk; ik ben het 'Mutske', 
want ik had geen zin om haar in elkaar te zetten.

Ze verdient een naam die haar recht doet.
En dus... is het 'Mila de Mol' geworden!
Tadaa!


Mila is gemaakt naar het patroon van Jojilie.


Eerder haakte ik van deze ontwerpster 'Blossom the Badger'.
De patronen zijn prima te volgen, met voldoende
fotomateriaal voor het uitwerken van de details.

 Let op! Op dit moment zijn de patronen alleen in het
Engels verkrijgbaar.

Mila is erg trots op haar stoere vliegeniersmuts!


En... op de houten knoop die haar borst siert!

Deze knopen worden handgemaakt op Tuinderij Ganzert 
en ik kreeg er een tijdje geleden van Esther een boel.

Deze heeft een super bestemming gevonden; 
Mila is er blij mee (en ikke ook!).


Ik haakte Mila van Scheepjes Merino Soft,
met haaknaald 3,5. Meer details (kleurnummers, 
hoeveelheden, maten e.d.) vind je op mijn


Een beetje eigenwijs is Mila wel...


Maar ja... Wie niet in dit huis!
😁


Lieve groetjes,

Sandra






Meer poppenverhalen lezen?
Kijk dan ook eens bij:


Corina
Ria,
Rita en 






13 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor Mila dat jij haar toch in elkaar hebt gezet. Nu kan ze lekker eigenwijs iedereen voor zich in nemen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje! Ik vind haar muts erg mooi, maar haar natuurlijke knoopje zeker ook. Ze is op een leuke manier eigenwijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n molletje wil iedereen wel in zijn tuin. Bij wijze van spreken dan want zo'n schatje blijft natuurlijk binnen. Ze is wel echt heel leuk met dat spitse snuitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mila is echt een stoere eigenwijze dame. En ook nog een hele mooie! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch! Die vliegeniersmuts! En zo'n echte stoere knoop, die maakt het helemaal af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat stoer met die vliegeniersmuts :) Stoer maar toch ook heel lief en wat een leuke naam! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ẃat is ze leuk geworden! En mooi gehaakt.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk molletje met stoere muts! Leuke foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.