dinsdag 3 december 2019

Excursie

Het zijn bijzondere tijden.
Mijn hoofd draait er als een losgeslagen propeller
op los en ik heb mijn draai nog niet helemaal gevonden
in mijn 'nieuwe' leven als schrijfster.

Patronen die er tientallen jaren ingesleten zijn,
krijg je er niet eventjes uit, dat begrijp ik ook wel.

Ik schiet van 'dankbaar' naar 'bezorgd' en 
van 'vrij en blij' naar 'zou ik nu niet ...(vul maar in)... 
moeten doen'?

Dit avontuur is vooral een reis naar binnen en dat
is soms best wel spannend. 

Misschien sta ik mijn hoofd daarom ook wel 
toe om lekker druk te doen;
'Sorry reisleider! Geen tijd om deze excursie naar
Mijn Binnenkant te ondernemen, tuuteretuut doeiiiii!'
😝

Vroeger zou ik erom gelachen hebben, maar nu
geef ik het ruiterlijk toe; dit seizoen helpt niet
echt bij mijn proces.

Op kou kun je je kleden. Daar weet zelfs onze
boomvaren over mee te praten, met zijn stam en
kluit lekker warm in een wollen deken gepakt:


Meeste moeite heb ik nu met de 
vallende blaadjes. Of beter gezegd; de kale bomen.

Zou het komen omdat ik zelf ook van alles los moet
laten? En daar stiekem best wel moeite mee heb,
ook al weet ik dat het beter is?

Hmmm.... misschien moet ik toch
die gevreesde excursie maar gaan boeken...

Oh, voor ik het vergeet te zeggen 
(hoezo van de hak op de -kale- tak);

*tromgeroffel*

Mijn website is in de lucht! Het is een
kindje dat nog moet groeien, maar ik ben
er trots op.

Neem gerust een kijkje als je zin hebt;

Een heerlijke week gewenst!

Lieve groetjes,

Sandra






14 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra je nieuwe blog is erg mooi,heb genoten van je eerste verhaal succes met alle volgende en een knuffel aan guinness voor zijn ondersteuning haha
    Gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, mevrouw de schrijfster, dit is een bijzonder mooie tekst! Ik ga zeker even op je website kijken.
    En alle begin is moeilijk en dat soort cliché's, je weet het allemaal wel!
    Succes verder, met alles, doe het stap voor stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je site ziet er goed uit, dappere stap, heel veel succes schrijfster! (ook ik herinner me nog dat magische moment dat al die kronkels op een papier woorden werden en ik kon lezen en schrijven ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer hoor! Ik heb je website bekeken en je blog gelezen. Succes met alle stoorzenders. Ik hoop niet dat ze je te lang afleiden en je belemmeren te beginnen. Soms moet je gewoon ergens beginnen ook als nog niet alles helemaal in gereedheid is gebracht. Heel veel succes!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zowel deze blog, als het blog op je nieuwe website, als je gehele website zijn dik het lezen en bekijken waard, je hebt naar mijn idee de juiste keuze gemaakt (ook al was de keuze een beetje afgedwongen door de situatie). Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie website! Leuk dat je de passie voor het schrijven deelt! En wat dapper om voor jezelf te starten. Ik begrijp je onzekerheid hierin, maar het gaat je zeker lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sandra
    Maak je niet druk je bent een kind van je moeder ,jij kunt het ook ,maar dan op je eigen manier
    Liefs mams��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stukje. En je website ziet er perfect uit. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Terecht dat je trots bent op je 'kindje'
    Mooie website met goede tekst en foto's
    Ik zie je boek met vertrouwen tegemoet, ik maar ook andere blogsters hebben het volgens mij al gezegd, een boek over de muizenneefjes, dat zou leuk zijn :-) Sandra, succes met al je plannen, het is spannend en wennen, tuurlijk maar als je schrijfster bent, heb je een heel ander leven als op kantoor!
    Go for it, you can!! Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed! Ik ga gelijk even neuzen op jou site! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie website. Gek dat de telefonische verkoop met KvK-gegevens wel mag.
    Goed om ook die dingen meteen te regelen, want je wilt lekker ongestoord kunnen schrijven met een kopje thee en wat lekkers.
    Heel veel succes met het schrijven en fotograferen. Met jouw focus daarop ga je vast mooie dingen maken.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik wil wel geloven dat je leven drastisch is veranderd! Er komen dingen op je af die je niet voor mogelijk had gehouden.
    Maar je hebt nu ook ruimte en lucht gekregen voor het creatieve proces!
    Succes..., het gaat je zeker lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, toch maar even melden. Ik wou op je website gaan kijken zonet, maar mijn tablet vindt het een onveilige website. Misschien het certificaat dat niet geldig is? En toen ik toch doorklikte zag ik iets met file in de url. Dat is niet gebruikelijk volgens mij. Daarna kreeg ik weer een melding dat het niet veilig en ben ik maar niet doorgegaan...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.