vrijdag 27 december 2019

Ezeltje Blanche | Tadaa!

Met een warm gevoel denk ik terug aan
de afgelopen twee kerstdagen, vol samenzijn
en gezelligheid.

Ik hoop dat jullie ook terug
kunnen kijken op Kerstdagen zoals
je ze het liefst wilt beleven.
Alleen, met z'n tweetjes of met 'n boel.
Lekker druk of in zalige verstilling en
alles wat daar tussenin zit.


Als je alleen naar mijn foto's kijkt, lijkt
het alsof ik in deze blogpost héél snel overstap 
naar 'het leven ná de Kerst', maar niets is
minder waar. 

Ezeltje Blanche was namelijk
een kerstcadeau en is ongeveer een week
geleden met Meneer Post op reis gegaan.


Ik ben blij om te kunnen zeggen dat
Meneer Post haar veilig en snel naar
haar nieuwe huisje heeft gebracht!

Het fotograferen was deze keer een 
haastklus, want ik heb erg lang gedaan
over de laatste loodjes, dus toen Blanche
klaar was, ben ik met mijn telefoon naar buiten
gehold, klikkerdieklikklikklik en
inpakken dat ezeltje!


Trouwe volgers herkennen het patroon
misschien; een tijdje geleden haakte ik 
als kraamcadeau al eens een jongens-
versie van dit patroon; Dodee.

Oefff.... ik ben nu zwaar in
overtreding geloof ik... dit is alles behalve
genderneutraal!
🙈
Scheelt het als ik zeg dat ik vroeger met
Playmobil ridders en cowboys speelde?
En dat ik graag een vliegveld bouwde van Lego?


Blanche oordeelt niet.
Blanche houdt van magie.
En eenhoorns!
😄

Ik haakte Blanche van verschillende merken
(restjes) katoen, op haaknaald 2.
De manen zijn gehaakt van een beetje Katia Velours.

Zo... ik ga nu Sloeber de Stofzuiger uitlaten in 
ons huuske, eens kijken of hij alle kerstkruimels 
op wil zuigen. Het zal weinig eetbaars zijn,
want Guinness de Ierse Terriër heeft wat dat
betreft méér dan zijn best gedaan!
😜

Fijne dagen!
Lieve groetjes,

Sandra 




12 opmerkingen:

  1. Wat zal het nieuwe baasje blij zijn met dit schattige ezeltje.
    Nog fijne eindejaarsdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!
    Hmm, dat van die stofzuiger, ik geloof dat ik dat ook maar eens moest doen. Hier is geen Guinness in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer helemaal top Sandra. En fijn een gezellige kerst in wat voor vorm dan ook als het maar gezellig was. Wij hebben ook genoten van een warme kerst met natuurlijk ons mam (91) en 2e kerstdag met lieve vrienden heerlijk gewandeld en daarna gezellig geborreld.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje! Goed om te lezen dat je gezellige dagen achter de rug hebt. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op ezeltjes! Wat is dit een liefje zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh echt zo leuk...ik heb ook iets met ezeltjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dot is het geworden. Fijn dat de posterij snel was met leveren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.