donderdag 16 januari 2020

Tequila!

Whoop whoop!
Kijk eens wat de Postmeneer mij gisteren bracht;


Onder deze kleurenexplosie van roze-rood-oranje-geel
zit ook nog een heel pakket grijs garen.

Ik mag bijna starten met dit fantastische project.
'Ja, maar wat is het dan?' hoor ik je zeggen.

Dit wordt... ooit de 'Kaleidoscope Deken.
Yep, een deken, want die had ik nog niet genoeg *LOL*
😂

Eigenlijk ben ik niet zo voor 'CAL's'
(Crochet A Long's), maar toen de
'Kaleidoscope Blanket CAL' voorbij kwam,
rolden mijn ogen uit hun kassen.
Zó mooi!

En weet je wat het leuke is?
Manlief vindt hem ook ge-wel-dig!
Deze keer geen vragende blik van 
'hebben we nog niet genoeg dekens?'
Dus ik ben dubbel blij!

Samen kozen we voor het kleurenpalet 
'Tequila Sunrise'.

Misschien ligt het wel aan het feit dat ik
sokken voor Manlief aan het haken ben?
Haha, als dat het geval is, haak ik nog héél
veel sokken voor hem!

Dit betekent wel dat ik van mezelf
pas met de Kaleidoscope deken mag starten,
als ik de sokken van Manlief af heb.

Ik houd jullie op de hoogte!

Lieve groetjes,

Sandra







12 opmerkingen:

  1. Wauw Sandra wat mooi ,maar een heel werk ,maar dat kan jij gr.j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel een deken met uitdaging! Prachtige kleuren hebben kullie gekozen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb even door geklikt en idd het is een wel heel mooie deken jammer is de beschrijving in het engels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon is ook in het Nederlands vertaald! 👍🏼

      Verwijderen
  4. Je bent nu al dronken van geluk! Effe opschieten met die sokken dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat die sokken zo klaar zijn voor je man ;)
    Wauw wat een mooie CAL, heel veel voorpret plezier en straks als je echt begint natuurlijk ook veel haakplezier!
    Fijn dat wij mee mogen en kunnen genieten :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren. En wat een mooi patroon. Dat wordt een prachtige deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kleurenverloop. Dat gaat vast een fijne deken worden. Het is natuurlijk de vraag of je hem niet vaak moet delen met manlief nu hij ook enthousiast is. Even opschieten met die sokken dan kun je beginnen. Veel succes.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, wat heerlijk, zo'n mooi pakket in huis voor zo'n prachtige deken! De voorpret is al fantastisch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowie, altijd heerlijk om zo'n doos vol moois binnen te krijgen en haast niet te kunnen wachten om te beginnen aan een mooi nieuw project! Wat leuk dat je man ook zo enthousiast is (hopelijk ook over z'n sokken in wording, hihi). De deken ziet er prachtig uit, ik wens je heel veel succes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.