zaterdag 12 september 2020

Als je als rondje geboren wordt, kun je vierkantje worden!

Na het haken van 20 rondjes...


En het afhechten van nog véél meer draadjes...


Ben ik klaar voor de volgende etappe;
het omtoveren tot vierkant!


Want, zoals Huey Lewis & The News járen geleden al zongen;

Ik zal alleen garen bij moeten kopen.

De vraag is; hoeveel?
Voor de 20 vierkantjes weet ik het wel,
maar ik heb geen idee hoeveel garen ik daarna
nog nodig heb om de deken verder af te haken.

Ik ben blij dat ik voor dit garen terecht kan bij de
'echte winkel' bij ons in de buurt. Alleen zijn ze
nu even gesloten in verband met een verhuizing.

Misschien wel goed; even geen afleiding en vól
doorhaken aan de regenboog ripple!
😁🌈

Heb nog een fijn weekend!
Lieve groetjes,

Sandra







12 opmerkingen:

  1. Het zijn heel mooie rondjes, dat moeten wel heel mooie vierkantjes worden en samen een mooie deken vormen.

    Hoe staat het eigenlijk met de regenboog ripple? 😜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De ripple is nu ongeveer 1.60 m. Het moet 1.90 m. worden. En dan de rand... en de draadjes... 😱😁

      Verwijderen
  2. Leuk, misschien kan je eerst je rondje wegen, er een vierkantje van maken, terug wegen. En zo berekenen hoeveel gram je x 20 nog nodig zal hebben om al je vierkantjes tot rondje te haken.
    Succes,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sofie, klopt, dat heb ik ook berekend. Het gaat alleen niet over de vierkantjes, maar over de randen die er daarna nog omheen komen...
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  3. Wauw dat belooft een mooie aanvulling te worden.
    Groetjes Sandra

    PS hoe gaat het met je boek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! 😊
      In de loop van oktober zal mijn boek, als het goed is, te koop zijn. Eind deze week hoop ik daar duidelijkheid over te hebben 🥳 Spannende tijden!

      Verwijderen
  4. heel veel rondjes maar je gaat lekker hoor 2 dekens tegelijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, die titel van jouw bericht. Goed dat dit niet voor mensen geldt.
    De rondjes zien er net zo mooi uit als jouw mandala. Dit wordt zo een mooie aanvulling om van de mandala een deken te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als metafoor naar je boek heeft het rondje (het verhalen vertellende, lezende en schrijvende meisje) toch gewonnen 😘

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.