woensdag 30 september 2020

Regenboog Ripple | Tadaa!

Gelukt! De Regenboog Ripple in pasteltinten is klaar!


En zoals je ziet...
Onder protest...
๐Ÿ˜…
Tรณch met franjes. Oftewel: een boel kwastjes.


De deken meet ongeveer 2 meter bij 1.20 meter,
dus nichtje zich er met gemak helemaal onder verstoppen!


Na de rand zoals Lucy van Attic24 hem voorschrijft,
heb ik nog enkele toeren halve stokjes gehaakt.
Eerst met de regenboogkleuren en daarna in wit.
Tot slot een randje in kreeftsteek.


De bloemen haakte ik naar het patroon van 
Annie Design Crochet. Een fijn (gratis)
patroontje met lekker veel diepte in de bloem.
Het patroontje vind je hier.

Deze deken lag compleet buiten mijn comfortzone.
Qua kleuren... tierelantijntjes...
Maar ik denk dat het voor het nichtje, dat gek is van
eenhoorns, een geweldig cadeau is.
En mocht ze de kwastjes en bloemen ooit 'way too much'
vinden, dan zijn ze er zo weer af.
๐Ÿ˜œ
Maar nu nog even niet!
๐Ÿฌ๐Ÿญ๐ŸŒธ๐ŸŒˆ๐Ÿ’•

Lieve groetjes,

Sandra





 

13 opmerkingen:

  1. Wow, dat is een echte meidendeken geworden! Fijn dat ie af is en hopelijk helemaal naar 't zin van je nichtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch! Ja, dan maak je 'm gewoon met heel veel plezier, ook als het niet je eigen smaak is, als je denkt aan de blije ontvangster!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een snoeperig zoete deken is het geworden, dat heb je mooi gedaan, tante Sandra! En ja, aan zo'n deken horen toch minstens kwastjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh! it is very unicorn style! ;-) patern is great - I love zigzags and for sure will make your girl happy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou spontaan weer een jong meisje willen zijn en dan graag jouw nichtje. Wat is ie mooi geworden. En geef maar toe, de franjes maken hem helemaal af ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enige deken is het geworden. De kleuren zijn geweldig, en ik denk dat die kwastjes er wel aan zullen blijven, die maken het echt lekkers zomers, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Sandra, wat een project weer.
    Met een mooi eindresultaat.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes en de bloemetjes geven de deken iets heel speciaals

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ondanks dat het ook helemaal niet in mijn comfortzone past deze kleurtjes vind ik hem wel prachtig geworden. Wat een cadeau!
    Nu weer verder met de rondjes die vierkantjes werden?
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg geslaagd voor een unicornlover! Buiten je/de comfortzone gebeuren vaak verrassende dingen :)
    groet van Roos

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.