zondag 11 oktober 2020

De reis is gestart

 Afgelopen woensdag startte de reis van 'Schatreis' 💖


Alle verkoopkanalen zijn nu officieel open.
Online sowieso, maar ook fysieke winkels kunnen het in hun
assortiment opnemen. Je kunt er dus gewoon naar 
vragen in je favoriete boekhandel. Graag zelfs!

In verband met Corona kon ik geen boekpresentatie houden en
eerlijk gezegd was dat best een teleurstelling.
Als je zoveel maanden aan een boek gewerkt hebt,
wil je dat delen...

Van de andere kant; het is zoals het is en gezondheid 
gaat altijd vóór!

Aan mij nu de schone taak om met de middelen die ik heb,
mensen van het bestaan van dit boek over twee ondeugende 
muizenneefjes op de hoogte te brengen. 

Ik weet zeker dat Finny & Mac mensen aan het
lachen kunnen maken. Juist in deze vreemde en onzekere tijd.

Een lach laat zorgen wegsmelten.
En als je minder zorgen hebt, stijgt je weerstand.

Vitamuizenmientjes in een boek. Háháá!

Voor de trouwe Beautiful Boardwalk lezers heb ik nog  
iets speciaals. Als je een boek wilt kopen, dan mag je mij mailen.
Ik zorg dan voor een gesigneerd exemplaar van 'Schatreis', 
mét een klein presentje.
🎁
Mijn voorraad is wel beperkt, dus op = op!

Fijne zondag!

Lieve groetjes,

Sandra


  


14 opmerkingen:

  1. Leuk Sandra, ik hoop dat veel mensen gaan reageren.
    Ik ga zeker zorgen dat ik, het muizenboek "schatreis" onder de aandacht ga brengen.
    Liefs en veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik heb hem in huis hoor. Hij werd keurig woensdag bezorgd. Ik heb er een klein stukje in gelezen omdat ik nog geen tijd heb gehad. Ik ga hem lekker lezen in de herfstvakantie. Je boek ziet er echt prachtig uit en omdat ik je muisje al ken, een feest van herkenning. Succes met de verkoop.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Sandra, nu is het wel heel erg echt! Zo hammer dat je geen boekpresentatie kon geven over nog wel je eerste boek, maar net wat je schrijft: gezondheid gaat voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je boekenkindje! En inderdaad jammer, dat je geen boekfeestje kunt geven. Het is zoals het is! Een goede verkoop gewenst! Mooi, voor de feestdagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke proficiat Sandra! Deze ga ik zeker aanschaffen voor de kleinkids hun schooljuffen, zodat elk kind er kan van genieten. Je bent een toppertje!
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke proficiat nogmaals met je super toffe, mooie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat enig. Gefeliciteerd met je eerste boek. Ik wens je veel verkoopsucces.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het wordt vast een daverend succes. Krijgen ze geen eigen blog. Dan kunnen ze daar korte belevenissen vertellen, raadseltjes, spelletjes en knutseltjes laten zien en wie weet merchandise verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik hoop het!🙏🏻😘
      Ze krijgen een plekje op mijn website 😉

      Verwijderen
  9. Hij pronkt hier al in onze boekenkast en er werd al voorgelezen aan het minimeneerke. Geweldig vond hij dat Schotland het land van de doedelzakken was! Kon hij niet over ophouden want zijn papa is muzikant en speelt doedelzak! Het kon niet meer stuk!;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.