zaterdag 17 oktober 2020

Bloemenmandala deken | gevalletje OEPS!

De deken die ik aan het maken ben van de 'Mandala with Flower & Sunny Border' is (na een tijdje 'gerust' te hebben), weer aan het groeien!

De rondjes werden vierkantjes en ik haakte ze één voor één vast aan de
mandala met rand.

Ik heb de deken maar meteen een naam gegeven:

 'Bloemenmandala deken'


Die lange naam is wel correct, omdat de deken uit deze combinatie
van patronen is opgebouwd, maar ik houd het liever simpel.
😉


Maar ooooh....
Dit is geen werkje dat je moet doen met je hersenen in
de 'UIT-stand', want dan krijg je dit...


En natuurlijk zag ik het pas toen ik de 
draadjes had afgehecht...
😓

Gelukkig heb ik de vierkantjes zonder schade los
kunnen freubelen en ziet de hoek er nu wél uit zoals het hoort.
💪

En weer dóór! Joehoe!
Hij wordt echt mooi!
💙

Fijn weekend!
Lieve groetjes,

Sandra



 

6 opmerkingen:

  1. Oh, die wordt zeker mooi! 🤩
    Gelukkig zag je het nu al en niet in een nog later stadium 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Complimenten ook van Feline voor je boek!
    En wat een heerlijke deken wordt dat
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie deken zeg. Mooie kleuren en een leuk patroon. Jammer van het foutje, maar gelukkig zag je het en kon je het verbeteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er robuust uit. Mooi hoor en mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit wordt vast een pracht van een deken met liefde gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.