zaterdag 18 juni 2022

Vrolijke elfjes

 Ik schreef in mijn vorige post dat er 
santorini steentjes onderweg waren.

Inmiddels zijn ze binnen én heb ik er al 
een aantal beschilderd.

Dát werkt fijn!
Deze steentjes (het is een soort marmer)
zijn glad, plat en wit. Ik hoef ze alleen maar
schoon te maken en niet met gesso
voor te behandelen.

Ik show jullie mijn kleine collectie elfjes:



Het bovenste elfje is een cadeautje, de 
onderste twee gaan zwerven.

Ik heb de elfjes helaas niet zelf ontworpen,
maar nagetekend (met een eigen sausje eroverheen).
Als je goed kijkt, merk je dat dit een goede manier
is om een vaste(re) hand te ontwikkelen.
Het bovenste elfje is namelijk het laatste gemaakt
en al een stuk beter dan de onderste.

Oefening baart kunst!

Hier in huis leeft ook nog een harig elfje.
Eentje die mijn gewassen stenen erg interessant vindt,
altijd vrolijk is en nog steeds op tafel springt...


Hij steelt ze ook. Da's dan weer minder.
😁

Fijn weekend!

Lieve groetjes,

Sandra







5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie elfjes en die grote is wel de allerliefste haha
    Geniet ervan gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke keien :) Hulp gehad of niet, ik vind het knap hoor, leuk dat er 2 gaan zwerven :) Gezellig zo'n grote Alf euh elf in huis ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve elfjes! Leuk gedaan. En die grote boef-elf wil zeker zelf vereeuwigd worden op een steen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.