donderdag 30 juni 2022

Vrolijke paardjes en eenhoorns

 Vroeger... tekende ik overal paarden(hoofden).
In mijn schoolagenda, met krijt op de muur,
op kladblaadjes...

Het grappige is, dat ik deze handigheid nooit
meer 'kwijt' ben geraakt. Ook na vele jaren rollen
de paardenhoofdjes nog steeds zó uit 
mijn potlood/pen/stift.

Dus waarom niet eens proberen op een steentje?
En er dan misschien ook een eenhoorn van maken?

En zo ontstonden de paardjes en eenhoorns hieronder.


Inmiddels zijn ze allemaal gaan zwerven.
Sommige zijn op heel bijzondere plekken beland!

Wie weet kom je er nog ooit eentje tegen?
En reken maar dat ik er nog een paar(d) bij
ga maken, want ze zijn best populair, merk ik.
Echte happy stones dus!
😄

Lieve groetjes,

Sandra





4 opmerkingen:

  1. O die rechts onder die is mooi ,succes en veel plezier met het vervolg van je stenen gr j.s

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat denk ik ook wel, dat ze populair zijn. Ik vind ze heel knap getekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik kreeg een steen van m'n moeder die ze beschilderd heeft met een uberschattig katje. Die ga ik niet laten zwerven maar hou ik lekker zelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.