vrijdag 14 juni 2019

'Wat doe je?'

Manlief kijkt graag Phineas & Ferb (Amerikaanse animatieserie).
Niet dat hij er voor thuis blijft hoor, maar
er komt regelmatig een aflevering voorbij.

En dan krijg ik natuurlijk ook het één en ander mee.
Mijn favoriete karakters zijn Perry het Vogelbekdier en
Prof. Dr. Doofenshmirtz, de waanzinnige, geniale en 
tegelijkertijd onbeholpen slechterik die in het 
Nederlands een heerlijk Duits accent heeft gekregen.

In de serie speelt ook Isabella, het meisje dat steevast
in elke aflevering aan Phineas vraagt 'Wat doeee je?'

Sinds Phineas & Ferb kunnen Manlief en ik het zinnetje
'Wat doe je?' alleen nog maar met de intonatie van Isabella uitspreken 
(klik voor de aardigheid maar eens op deze link)

Gossie.... En dat allemaal naar aanleiding van een blogtitel!
😁

Maar wat doe ik nu?
Op het moment ben ik wéér aan het testhaken.
Weer een geheim project. Super leuk, maar ook super saai,
want ik kan het hier niet laten zien nu...

Wat ik wel kan laten zien is de start die ik in onze
vakantie maakte met mijn tweede Sakura kussen:


De middelste cirkel haak ik van dezelfde kleur grijs
als mijn eerste Sakura kussen.
Voor het buitenste gedeelte gebruikte ik de fantastische
kleur groen van Scheepjes Softfun (kleurnummer 2535).

Ik kan niet wachten totdat ik er weer verder aan kan haken!

Fijn weekend allemaal!

Lieve groetjes,

Sandra






2 opmerkingen:

  1. Oef die serie ken ik uit de tijd dat mijn kinderen het keken. Ik was niet altijd even enthousiast maar snapte na een tijdje wel dat ze het leuk vonden. Maar over "wat doe je": dat je het aandurft weer zo'n ingewikkeld kussen. Daar kun je wel wat Phineas en Ferbkunde bij gebruiken.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.