maandag 10 februari 2020

Kaleidoscope CAL | Is het wel leuk?

Wat keek ik er naar uit...
De start van mijn Kaleidoscope deken.

Eerlijk is eerlijk; het viel me vies tegen.

Het eerste vierkantje vond ik een drama.
Het patroon is prima geschreven hoor, dat is het niet!
Maar poeh... het is bewerkelijk en arbeidsintensief.


En dan te weten dat je 36 van die
-pardon my french- krengen moet haken...
😱

Naarmate ik me door de vierkantjes heen
worstel, gaat het gelukkig steeds beter.
Ik krijg meer handigheid in het 
verwerken/draaien van de meeloopdraden,
ik hoef niet elke keer meer te zoeken
waar ik mijn steken moet plaatsen en...
langzaamaan leer ik het patroon zelfs uit mijn hoofd.


Met een half oog volg ik de Facebook-groep
van deze CAL. Er zijn nu al veel mensen die het bijltje
erbij neergooien en ik kan het me voorstellen.
Dit is niet onbezorgd, tomeloos haken.

Van de andere kant; het is wél een uitdaging 
en de kant en klare deken is een plaatje,
dus ik houd vol!


Lieve groetjes,

Sandra





10 opmerkingen:

  1. Oei....das een hele kluif zet hem op hè

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och heden... 36 dezelfde vierkanten maken is nog tot daar aan toe, maar als het zo'n gepruts is...Ik geloof dat ik wel snap wat er zo moeizaam aan is. Het vierkantje zit hartstikke dicht en om daar dag nog eens op de goede plek in te steken...
    Maar ik denk dat je volhoud en het wel fixt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij houdt wel van uitdagingen toch. Wat er al niet van je naald is gerold! Het patroon ís prachtig. Zet m op 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat je volhoudt! Het ziet er inderdaad erg ingewikkeld uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, ja dat kan ook gebeuren, fijn dat je al zoveel haak ervaring hebt dat het voor jou toch nog te doen valt. Maar ik snap dat het dan in het begin tegen valt. Wat je al af hebt ziet er fantastisch en spectaculair uit!! De kleurencombinatie is ook goed gekozen. Misschien elke keer een aantal blokjes of juist zoveel mogelijk af, omdat je dan het patroon makkelijker kunt lezen? Moeilijk. In ieder geval heel veel succes, Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben benieuwd of je hebt volgehouden, of gestopt bent, het lijkt me een prachtig maar zeer bewerkelijk project

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita, ik ben nog een stuk verder gekomen, maar ben toen moeten stoppen, omdat andere projecten voorrang hadden. Hij komt (ooit) af, maar het is inderdaad een zéér bewerkelijk project...

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.